Wybuch na slońcu

1. Data: 2001-11-08 15:40:05

Temat: Wybuch na slońcu
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pare dni temu mial miejsce wybuch na słońcu. I ogromna fala
energi zmierzająca do ziemi ma zaklocic prace telwizji, radia, komorek
itp.
Fala dotrze dzis byc moze juz dotarla. Podobno ma miec tez bardzi duzy
wpływ na samopoczucie czlowieka sennosc, nadwrazliwosc itp.
Mam pytanie czy medycyna w taki wypadakach zna jakies srodki
zmniejszajace dolegliwosci?

2. Data: 2001-11-08 21:52:07

Temat: Re: Wybuch na slońcu
Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Krysiak wrote:

> [...]
> wpływ na samopoczucie czlowieka sennosc, nadwrazliwosc itp.
> Mam pytanie czy medycyna w taki wypadakach zna jakies srodki

Tak, gruba plyta olowiana.

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------

3. Data: 2001-11-08 22:03:33

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wpływ na samopoczucie czlowieka sennosc, nadwrazliwosc itp.
> Mam pytanie czy medycyna w taki wypadakach zna jakies srodki

zwykle pole elektromagnetyczne ziemi chroni jej mieszkancow przed skutkami
takiego wybuchu.
jak wybuch jest duzy i czesci tego nie wylapie ksiezyc to podoobno potrafi
to zaklocic np ruch samolotowy. tforzy sie jakies pole elektromagnetyczne
cos podobno tez szkodliwe promieniowanie ale ludzie sie raczej przed tym nie
chowaja. mimo ze w us naprzyklad ostrzezenia sie zdarzaja (przynajmniej na
kanale discovery)
sleepindog

4. Data: 2001-11-08 22:04:19

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

sory pole magnetyczne ziemi:P...

5. Data: 2001-11-08 22:11:54

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości

> sory pole magnetyczne ziemi:P...

tzw magnetosfera, ktorej linie pola ukladaja sie tak ze czastki pochadzace z
wybuchu zwykly opadac na ziemie w okolicach biegunow powodujac ?jonizowanie?
atmosfery => zorze polarna.

6. Data: 2001-11-10 13:39:34

Od: "Kris" <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplozje na Słońcu nasilają się co 11 lat (z naszego punktu widzenia to
większa ilość plam na Słońcu). mówi się, że w okresach maksimum aktywności
(który wypada właśnie teraz) zdarza się na Ziemi więcej katastrof związanych
z nagłymi zmianami pogody (tornada, susze itp.), pogorszona zostaje łączność
radiowa (to znają przede wszystkim krótkofalarze), częściej pojawiają się
zorze polarne (podobno przy odrobinie szczęścia można je czasami obserwować
nawet w naszej szerokości geograficznej). Nie słyszałem o negatywnym wpływie
na zdrowie ludzi (chociaż na pewno nie można ich wykluczyć). Jeżeli takowe
istnieją, to zachodzić będą w mechanizmach podobnych do szkodliwości fal
elektromagnetycznych wysokiej częstotliwości (ale tego też nikt poważnie nie
udowodnił). W każdym bądź razie podobne nasilenie aktywności słonecznej
powtarza się co 11 lat, tak że większych kataklizmów nie przewiduję.

W razie czego ołowiane kaski, kamizelki i okularki ;-)
Krzysiek

7. Data: 2001-11-19 22:22:00

Od: s...@i...pl (-S-K-o-o-B-i-) szukaj wiadomości tego autora

Piotr Krysiak powiada: <P...@w...edu.pl, 16:40, czwartek 8lis2001>

> [...]
> wpływ na samopoczucie czlowieka sennosc, nadwrazliwosc itp.
> Mam pytanie czy medycyna w taki wypadakach zna jakies srodki

ja nie wiem czy ta sennosc by wystapila jesli obiekt docelowy
nie wiedzial o wybuchy na sloncu

chyba ze korzystajacy duzo z komorek albo ogladajacy telewizje, radio
etc.. bo fale ze slonca produkuja w glosnikach wlasnie jakies dziwne
dzwieki ktoore to wszystko robia... ale to juz moje domniemania

--------
Juz w sprzedazy. Katalog Samochodowy AUTO TESTY 2002.
Ceny i dane techniczne 1400 samochodow, 236 raportow z jazd,
testy porownawcze, wszystko o bezpieczenstwie.

układ nerwowy
Dobry dermatolog w W-wie
mukowiscydoza - cystic fibrosis
RE: Oczyszczanie organizmu z toksyn