Wycieczka i zakupy w Karwinie?

1. Data: 2004-06-04 10:46:27

Temat: Wycieczka i zakupy w Karwinie?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ewentualni chętni mogliby się zdeklarować - krótki wypad do prywatnego
ogródka botanicznego i szkółki w Karwinie (Czechy tuż za granicą
praktycznie, przejście drogowe w Zebrzydowicach).

Możliwe terminy: 10VI - 11VI - 12VI.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-06-05 05:34:24

Temat: Re: Wycieczka i zakupy w Karwinie?
Od: "grzegorz" <w...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogródka botanicznego i szkółki w Karwinie (Czechy tuż za granicą
> praktycznie, przejście drogowe w Zebrzydowicach).

nie wiem czy to jest oplacalne rosliny sa takze w Polsce
to raczej czesi przyjezdzaja na zakupy do Polski

3. Data: 2004-06-05 07:27:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
| nie wiem czy to jest oplacalne rosliny sa takze w Polsce
| to raczej czesi przyjezdzaja na zakupy do Polski

Nie chodzi o pieniądze, to raczej pretekst do spotkania i wspólnej zabawy:-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-06-05 10:36:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o pieniądze, to raczej pretekst do spotkania i wspólnej
zabawy:-)

> Pozdrawiam, Basia.

To jedzmy na zabawę tam, gdzie ostatnio;-)

Pozdrawia studyjnie boletus

co to jest ?
Zestaw krzewow - czy bedzie dobry?
Oczko (zapewne po raz wtóry)