Wyciskarka wolnoobrotowa

101. Data: 2016-07-23 00:49:41

Temat: Re: Wyciskarka wolnoobrotowa
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Tyłki dzieciom poodparzają. Na plaży to dziecko może być w majteczkach
> bawełnianych.

Czym poodparzają?! Wyobraźnią niezdrową? Bo muszę przyzanć, że się
nie spotkałem. Z dzieckiem w pieluszce na plaży. Ani bałtyckiej,
ani innomorskiej.

Jarek

--
Ať bydlíš kdekoli jsi bratr můj
do stejných plínek jsme pouštěli hovínka

102. Data: 2016-07-23 01:31:41

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym poodparzają?! Wyobraźnią niezdrową? Bo muszę przyzanć, że się
> nie spotkałem.

Ikselka napisała, że nad morzem dzieciaki w pampersach biegają. Pampersy
bardzo odparzają delikatne pupcie dzieci

--
animka

103. Data: 2016-07-23 01:33:11

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jednak winni są ONI, a nie czajniki!

> Ja bym jednak już teraz na wszelki wypadek założył kożuch. Żeby nie wyszło,
> że to kaloryfer musi grzać.

OK.

--
animka

104. Data: 2016-07-23 01:39:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 00:29:53 +0200, Animka napisał(a):

> Tyłki dzieciom poodparzają. Na plaży to dziecko może być w majteczkach
> bawełnianych.

Majteczki trzeba by prać - a po co, skoro pampers się po prostu wyrzuci
wychodząc z plaży :-/

105. Data: 2016-07-23 01:41:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 00:31:35 +0200, Animka napisał(a):

> Szczerze: mam to w ciężkim poważaniu. Mnie tam z nieba nic nie spada.

Bo w naszym podłym klimacie
figa nie spada na cię 3-)

106. Data: 2016-07-23 01:46:41

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 01:33, Animka pisze:
> Czyli jednak winni są ONI, a nie czajniki!
Czajniki elektryczne bardzo dużo prądu pobierają, a ja wodę gotuję często.
Taki czajnik w razie potrzeby stoi w szafie.
Prund tak doliczają, że dotlukują zdalnie jednostki w liczniku glownym w
piwnicy za światło w piwnicy i na korytarzach, a być może i za światło u
dozorcy, który pewnie z licznika nie korzysta.
Jednostki zużycia wody dotłukują zdalnie też w piwnicy, bo dozorca musi
podlewać trawniki i muszą to jakoś rozdysponować. A jak dysponują na
kogo i ile to już chyba tylko ci hydraulicy wiedzą.

--
animka

107. Data: 2016-07-23 01:47:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Ikselka napisała, że nad morzem dzieciaki w pampersach biegają.
> Pampersy bardzo odparzają delikatne pupcie dzieci

W drugim zdaniu jest oczywiście sama prawda. Natomiast jeśli chodzi
o to pierwsze, podrzędnie złożone, to po poddaniu oglądowi pierwszego
członu (nadrzędnego), dalszej analizy można poniechać.

--
Jarek

108. Data: 2016-07-23 01:48:50

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 01:39, Ikselka pisze:

> Majteczki trzeba by prać - a po co, skoro pampers się po prostu wyrzuci
> wychodząc z plaży :-/
Szkoda tylko tych dzieci z odparzeniami.

--
animka

109. Data: 2016-07-23 01:50:57

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 01:41, Ikselka pisze:

> Bo w naszym podłym klimacie
> figa nie spada na cię 3-)
Mogloby spaść nawet ze sto na mój łeb". Nie miałabym nic przeciwko.

--
animka

110. Data: 2016-07-23 01:54:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 00:49:41 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Czym poodparzają?! Wyobraźnią niezdrową? Bo muszę przyzanć, że się
> nie spotkałem. Z dzieckiem w pieluszce na plaży. Ani bałtyckiej,
> ani innomorskiej.

Pewnie na twój widok zakopali te pampersy w piachu (psie kupy zresztą też -
bo pewnie też nie widziałeś) :->
http://wyborcza.pl/1,75248,17186914,Pampers_z_niespo
dzianka__To_nie_jest_felieton_przeciwko.html?disable
Redirects=true

Pieczenie/smażenie na stali nierdzewnej
Trawienie i przyswajanie mleka UHT
Creme au violette