Wyciskarka wolnoobrotowa

121. Data: 2016-07-23 13:49:53

Temat: Re: Wyciskarka wolnoobrotowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 12:55:27 +0200, FEniks napisał(a):

> Nie dogodzisz. Gdyby nie biegały w pampersach, to biadoliłaby, że gołymi
> pupami świecą (z moich obserwacji wynika, że to drugie jednak znacznie
> częstsze), i że na piasek i do wody sikają.

Pampersy znajdziesz obok Twego grajdołka - z nadzieniem, zakopane w piachu.
:->

122. Data: 2016-07-23 14:17:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> W każdym razie - nie jak u mnie. U mnie pokazuje znacznie więcej. ;)

U mnie nawet gdybym zakręcił kurek i nic nie zużył, to za dwa miesiące
zapłacę 114 złotych opłat stałych. To jednak inna sytuacja, tych, co
własny dom grzeją gazem. Ale potem robienie obiadu na cztery fajery,
z mocą łączną dwóch kilowatów, to jakieś 30 groszy na godzinę.

--
Jarek

123. Data: 2016-07-23 15:25:37

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-23 14:17, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> U mnie nawet gdybym zakręcił kurek i nic nie zużył, to za dwa miesiące
> zapłacę 114 złotych opłat stałych. To jednak inna sytuacja, tych, co
> własny dom grzeją gazem.

Za luksusy się płaci.

> Ale potem robienie obiadu na cztery fajery,
> z mocą łączną dwóch kilowatów, to jakieś 30 groszy na godzinę.

Aż sprawdziłam rachunki, przez ostatni rok zużyłam tego obiadogazu za
130 złotych. Szał...

124. Data: 2016-07-23 15:26:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzianka__To_nie_jest_felieton_przeciwko.html?disable
Redirects=true

> OCZYWIŚCIE że Wyborcza - GWno o gwnie pisać powinno :-)

I tak dosłownie jest.

125. Data: 2016-07-23 15:36:35

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pobierają dwa kilowaty, tak średnio. Mniej więcej tyle, co żelazko. Jeśli
> kalorymetryczne obliczenia przerastają zdolność percepcji ekonomisty, to
> można zegarkiem zmierzyć czas zagotowania wody na herbatę. I wyliczyć
> z tego pochłoniętą energię i jej wartość materialną wyrażoną w (nowych)
> złotych polskich.

> Wiem, wiem. Z ostatnich wyliczeń wyszło, że co kwadrans. Nieprzerwnie przez
> całą dobę.

> To może ONI nawet nie zauważą włączenia czajnika?

> Jest na to metoda: do gotowania herbaty używać deszczówki.
>
> Jarek

A po co jak mam gaz, normalny czajnik i wodę w kranie.
Ktoś musiałby być mocno cofnięty.

--
animka

126. Data: 2016-07-23 15:40:47

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 08:06, Qrczak pisze:

> Jak się żyje w kraju, w którym wszyscy wszystkich ze wszystkiego
> okradają?

Wszyscy to raczej nie. Nie wszyscy mają takie możliwośći i fory.

--
animka

127. Data: 2016-07-23 15:42:56

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 12:55, FEniks pisze:

> Nie dogodzisz. Gdyby nie biegały w pampersach, to biadoliłaby, że
> gołymi pupami świecą (z moich obserwacji wynika, że to drugie jednak
> znacznie częstsze), i że na piasek i do wody sikają.

Widocznie rodzice nie wiedzą jaki raj robią dla pedofili >:o

--
animka

128. Data: 2016-07-23 15:50:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 15:26:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-07-23 13:48, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

dzianka__To_nie_jest_felieton_przeciwko.html?disable
Redirects=true

> I tak dosłownie jest.

Miło, że się zgadzamy co do GWna.

129. Data: 2016-07-23 15:51:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 15:42:56 +0200, Animka napisał(a):

> Widocznie rodzice nie wiedzą jaki raj robią dla pedofili >:o

Słusznie. Bo dziś generalnie rodzice NICZEGO nie wiedzą.

130. Data: 2016-07-23 16:13:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słusznie. Bo dziś generalnie rodzice NICZEGO nie wiedzą.

No ale chyba znasz jakieś wyjątki...

Pieczenie/smażenie na stali nierdzewnej
Trawienie i przyswajanie mleka UHT
Creme au violette