Re: Wygląd

1. Data: 2000-07-19 13:49:09

Temat: Re: Wygląd
Od: m...@p...arena.pl (monika ziel) szukaj wiadomości tego autora

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak)
Data: 2000 Lipiec 19 (Środa), 15:29

Zgadzam sie w pelni. Jednak jesli chodzi o sprawy zewnetrza -
patrzylabym na wyraz oczu, zachowanie itp... Oczywiscie kazego pociaga
cos b.szczegolnie w wygladzie innego czlowieka np. piegi..;-)))

Monika

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/