Re: Wygląd

1. Data: 2000-07-19 13:53:30

Temat: Re: Wygląd
Od: m...@p...arena.pl (monika ziel) szukaj wiadomości tego autora

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: Astec SA <b...@a...pl>
Data: 2000 Lipiec 19 (Środa), 15:36

> szczegolnie.[..]
>
> Co znaczy ten dodatek "szczegolnie" ??
> Czy dobrze myślę, że nie musiał być naj, ale podobał się ?
>
> pozdrawiam
> Arek

**szczegolnie*** - chodzi mi o to , ze jak ma byc ktos na "zycie z"
to wazniejsze jest zeby byl madry a nie piekny.
lecz to co dla jednego jest naj- dla kogos innego jest-be
-kazda "potwora" znajdzie swego amatora-

pozdrawiam
monika

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-19 14:26:05

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

monika ziel wrote:
> **szczegolnie*** - chodzi mi o to , ze jak ma byc ktos na "zycie z"
> to wazniejsze jest zeby byl madry a nie piekny.

A wyobrażasz sobie życie z kimś kto Ci się nie podoba ?

> lecz to co dla jednego jest naj- dla kogos innego jest-be
> -kazda "potwora" znajdzie swego amatora-

Podobno :))
Ale i wtedy ta potwora się temu komuś podoba.

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

Re: Odp: Odp: Odp: wiek
Re: Wygląd
Re: Wygląd