Re: Wygląd

1. Data: 2000-07-19 14:32:50

Temat: Re: Wygląd
Od: m...@p...arena.pl (monika ziel) szukaj wiadomości tego autora

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: Astec SA <b...@a...pl>
Data: 2000 Lipiec 19 (Środa), 16:26

> A wyobrażasz sobie życie z kimś kto Ci się nie podoba ?

> Podobno :))
> Ale i wtedy ta potwora się temu komuś podoba.
>
> pozdrawiam
> Arek

Zgadzam sie w pelni!!!!! Po prostu kazdemu moze sie co innego podobac.
To dobrze, bo to daje nam rowne szanse , a idealny przeciez nikt nie
jest. W sferze wygladu (charakteru tez).Czesto kochamy w drugiej osobie
rowniez jej niedoskonalosci. Prawda?
monika

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/