Wygląd stołu na I Komunię...

1. Data: 2005-04-27 06:42:27

Temat: Wygląd stołu na I Komunię...
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Może zna ktoś stronki gdzie mogłabym podpatrzeć wygląd stołu
komunijnego.Byłabym wdzięczna także za każdą propozycję-podpowiedż.
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2005-04-27 07:09:27

Temat: Re: Wygląd stołu na I Komunię...
Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może zna ktoś stronki gdzie mogłabym podpatrzeć wygląd stołu
> komunijnego.Byłabym wdzięczna także za każdą propozycję-podpowiedż.
Pozdrawiam Kasia

Nie bardzo wiem o co Ci chodzi, o jaki wygląd pytasz?
Stół nie powinien się różnić niczym szczególnym. Biały obrus i dużo, dużo
skromności.
To ma być święto duchowe dla młodej osoby, a nie pokazanie przepychu i
bogactwa.
Skromność jeszcze raz skromność. Zapytaj księdza on Ci wszystko wytłumaczy
jak
powinien wyglądać stół komunijny.

--

=================
Pozdrawiam Jędrek

1. Data: 2005-04-27 14:56:26

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Apr 2005 08:42:27 +0200, Waćpanna lub Waćpan *KASIA*, w
wiadomości news:<news:d4nc7p$dg7$2@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Może zna ktoś stronki gdzie mogłabym podpatrzeć wygląd stołu
> komunijnego.Byłabym wdzięczna także za każdą propozycję-podpowiedż.

Biały obrus, mogą być białe kwiaty, krzesło dziecka można udekorować białą
wstążeczką. Prościutko i skromnie.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

Sok - samorobka.... taniocha....
jaka oliwa? i gdzie kupic?
M jak Milosc - co jedli ?
Kuchnia grecka
Zapiekanka ziemniaczano miesna z brokulami [P]