Re: Wyjechaliście na rodzinny urlop?

1. Data: 2002-07-10 12:46:27

Temat: Re: Wyjechaliście na rodzinny urlop?
Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:...

Ups...sorki:)
Wysłało mi się za szybko!
Ale jak w temacie - wszyscy pojechaliście ? Co zaglądam - nikogo nie
ma ...
U mnie veny na coś nowego z racji upału też nie ma ,ale może komuś się
lepiej myśli w taką pogodę?

Pozdrówka!
Joanna

2. Data: 2002-07-10 12:49:09

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tashunko wrote:

> U mnie veny na coś nowego z racji upału też nie ma ,ale może komuś się
> lepiej myśli w taką pogodę?
>
> Pozdrówka!
> Joanna

Marzycielka ;-). Ja padam jak mucha :-(.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

3. Data: 2002-07-10 13:03:36

Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zGosiula" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3D2C2D45.4050607@poczta.onet.pl...

> Marzycielka ;-). Ja padam jak mucha :-(.

Ja jeszcze nie padam , bo w pracy jest nie najgorzej ....ale o 15:30
przyjadą po mnie moje chłopki i droga w upale do domciu autkiem bez
klimy mnie przeraża. Pocieszam się , ze wieczorkiem będę pić zimne
piwko z pewna milutka , znana wszem i wobec " grupowa" osóbką
:)))))))

Papatki - zimne dla odmiany :)
Joanna

4. Data: 2002-07-10 13:50:07

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma ...
> U mnie veny na coś nowego z racji upału też nie ma ,ale może komuś się

nie, orzemy, żeby mieć jutro wolne i pobyć z dzieciakiem w szpitalu
trzymaj kciuki za małego!
pozdr.joanna

5. Data: 2002-07-10 14:06:24

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoJo" <g...@p...fm> wrote in message
> nie, orzemy, żeby mieć jutro wolne i pobyć z dzieciakiem w szpitalu
> trzymaj kciuki za małego!

Joanno, badz dobrej mysli! Trzymam kciuki i wierze, ze wszystko sie dobrze
ulozy!

Amelia

6. Data: 2002-07-10 14:15:29

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "JoJo" <g...@p...fm> wrote in message
>
> Joanno, badz dobrej mysli! Trzymam kciuki i wierze, ze wszystko sie dobrze
> ulozy!
>
> Amelia

DZIĘKI, w poniedziałek z grubsza będziemy wiedzieć co sie dzieje i tez mam
nadzieję, że nic złego tfu, tfu
pozdr.joanna

7. Data: 2002-07-10 19:17:35

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tashunko <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aghbae$cp9$...@n...onet.pl...

> [...]
> klimy mnie przeraża. Pocieszam się , ze wieczorkiem będę pić zimne
> piwko z pewna milutka , znana wszem i wobec " grupowa" osóbką

mam nadzieje ze juz po tym piwie, Joasia dalej bedzie o tej osóbce
publicznie pisac, ze "milutka" ;-)))))
PS. Joasiu, Michal zasnal dokladnie 15 minut po Twoim wyjsciu, wliczajac
14,5-minutowa kapiel. Chyba masz na niego dobry wplyw ;-)
--
Pozdrawiamy cieplutko,
Magda i Michał (28.05.2001)

pamiętaj o dzieciach :-)
http://www.pajacyk.pl

8. Data: 2002-07-10 19:29:30

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <s...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:agi19d$i95$1@news.tpi.pl...

> PS. Joasiu, Michal zasnal dokladnie 15 minut po Twoim
wyjsciu, wliczajac
> 14,5-minutowa kapiel. Chyba masz na niego dobry wplyw ;-)

Ale macie fajnie, że możecie się spotykać w realu i pogadać
na żywca, o żywcu i w ogóle.:-)))
Darek

9. Data: 2002-07-11 05:43:18

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał w wiadomości news:agi19d$i95$1@news.tpi.pl...

> mam nadzieje ze juz po tym piwie, Joasia dalej bedzie o

Po jednym piwie nie zacznie przecież kłamać:-) Jak już ktoś
jest "milutki" z natury, to ilość promili nie zmieni tego
wizerunku. Abstynent jestem, więc łatwo mi tak napisać.

> PS. Joasiu, Michal zasnal dokladnie 15 minut po Twoim
wyjsciu, wliczajac
> 14,5-minutowa kapiel. Chyba masz na niego dobry wplyw ;-)

Oj, różnie można to odebrać:-)))))))))))))))
Darek

10. Data: 2002-07-11 06:49:02

Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> nie, orzemy, żeby mieć jutro wolne i pobyć z dzieciakiem w szpitalu
> trzymaj kciuki za małego!

Trzymam Joanno : za Małego i za Jego dzielną Mamę!
Pozdrawiam,
Joanna

Wyjechaliście na rodzinny urlop?
TZ
HURA HURA HURA
Czy można podarować kobiecie miłe sny?
Całkowicie zakręcona historia rodzinna - moralność!