Wykiełkowały anemony

1. Data: 2008-02-03 20:51:46

Temat: Wykiełkowały anemony
Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zauważyłem, że w moim ogródku wykiełkowały już anemony. Boję się, że jak
przyjdą mrozy (a przecież kiedyś wreszcie przyjdą, choćby na parę dni), to
moje ulubione kwiatki zmarzną i ich w tym roku nie zobaczę. Co zrobić? Czy
też nie przejmować się, bo sobie poradzą?

Pozdrawiam,
Rajmund

2. Data: 2008-02-04 00:44:27

Temat: Re: Wykiełkowały anemony
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rajmund" <t...@a...es> napisał w wiadomości

> Zauważyłem, że w moim ogródku wykiełkowały już anemony. [...]

Jakie? Gajowe?
Nie przejmowac sie - one sobie poradza :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2008-02-04 05:30:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie? Gajowe?
> Nie przejmowac sie - one sobie poradza :)

U mnie zakwitł czerwony, de Caen, musi sobie poradzić.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2008-02-04 15:08:10

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał:

> U mnie zakwitł czerwony, de Caen, musi sobie poradzić.

Zakwitł?! No to jeśli u Ciebie zakwitł i wszystko jest OK, to ja przestaję
się przejmować moimi de Caen, które dopiero wykiełkowały na 3 cm z ziemi.

Pozdrawiam,
Rajmund

5. Data: 2008-02-04 17:59:30

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moje ulubione kwiatki zmarzną i ich w tym roku nie zobaczę. Co zrobić? Czy
> też nie przejmować się, bo sobie poradzą?

Nie bój się, zimy już nie będzie, a nawet gdyby, to
rośliny są przygotowane na wszelkie ewentualności.

6. Data: 2008-02-04 18:06:37

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakwitł?! No to jeśli u Ciebie zakwitł i wszystko jest OK, to ja przestaję
> się przejmować moimi de Caen, które dopiero wykiełkowały na 3 cm z ziemi.

Gdybyś jesienią nie zgrabiał liści, dzisiaj byś nawet nie zauważył,
że coś tam wzeszło. To zdanie kieruję do tych wszystkich
sterylnych ogrodników spod herbu kory i włókniny.

7. Data: 2008-02-04 19:05:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

? pisze:

> Nie bój się, zimy już nie będzie, a nawet gdyby, to
> rośliny są przygotowane na wszelkie ewentualności.

Nie wszystkie, 18 lat temu 14 lutego w Wawie było ok. 20*C, wcześniej
zima była, ale w październiku przez dwa tydodnie. Listopad i grudzień
były podobne jak teraz.
Dopiero w marcu 1990r. zaczęła się zima, była w sumie lekka ale
miejscami przymroziło.
Gorsze były w skutkach przymrozki majowe.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2008-02-05 03:21:42

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie wszystkie, 18 lat temu 14 lutego w Wawie było ok. 20*C, wcześniej zima
> była, ale w październiku przez dwa tydodnie. [...]

To juz tak dawno bylo? Lowilem wtedy ryby i musialem wejsc prawie po pas do
wody, bo mialem zaczep - niecodzienne przezycie w lutym :)

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2008-02-05 10:56:09

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fo8l3r$dcg$1@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl (bez
x)> napisał(a):

> To juz tak dawno bylo? Lowilem wtedy ryby i musialem wejsc prawie po
> pas do wody, bo mialem zaczep - niecodzienne przezycie w lutym :)

Hejka. W rowie na naszych działkach w ostatnich dniach stycznia zaczęły
pływać żaby. Teraz leżą do góry brzuchami na dnie rowu. :-( Wystarczyła
jedna noc z kilkustopniowym mrozem.
Pozdrawiam przykro Ja...cki

10. Data: 2008-02-05 19:37:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea pisze:
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> To juz tak dawno bylo? Lowilem wtedy ryby i musialem wejsc prawie po pas do
> wody, bo mialem zaczep - niecodzienne przezycie w lutym :)

A jakże, za dwa dni moje dziecię będzie mieć 18 lat i chyba tylko
dlatego tak dobrze pamiętam tamte czasy.
:-)
pozdr. Jerzy

Odwinąć już?
spadł pierwszy śnieg tej zimy...