Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P Re: Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P

Re: Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Date: Sat, 14 Dec 2019 05:02:10 +0000

W dniu 13/12/2019 o 23:03, m...@g...com pisze:
> [...]
tacza-w-tym-my-sami-w-99999999-pusta-przestrzen

> a bajke o trzech swinkach zna?
>
> ta o prowdzie, tyz-prowdzie i g...prowdzie? ;P
> A tym linkiem bym sie przejal na twoim miejscu o tyle
> ze ktos kto POtrafi zastosowac w praktyce te prowde
> przyrody o tym zesmy nicoscia i POwietrzem wlasciwie...
> POtrafi przenikac przez sciany i zamkniete drzwi, ot bajecznosc dopiero ;P
>
> J 20,19-31
> Było to wieczorem owego pierwszego dnia tygodnia. Tam gdzie przebywali uczniowie,
drzwi były zamknięte z obawy przed Żydami, Jezus wszedł, stanął pośrodku i rzekł do
nich: Pokój wam! A to powiedziawszy, pokazał im ręce i bok. Uradowali się zatem
uczniowie ujrzawszy Pana. A Jezus znowu rzekł do nich: Pokój wam! Jak Ojciec Mnie
posłał, tak i Ja was posyłam. Po tych słowach tchnął na nich i powiedział im:
Weźmijcie Ducha Świętego! Którym odpuścicie grzechy, są im odpuszczone, a którym
zatrzymacie, są im zatrzymane. Ale Tomasz, jeden z Dwunastu, zwany Didymos, nie był
razem z nimi, kiedy przyszedł Jezus. Inni więc uczniowie mówili do niego: Widzieliśmy
Pana! Ale on rzekł do nich: Jeżeli na rękach Jego nie zobaczę śladu gwoździ i nie
włożę palca mego w miejsce gwoździ, i nie włożę ręki mojej do boku Jego, nie uwierzę.
A po ośmiu dniach, kiedy uczniowie Jego byli znowu wewnątrz /domu/ i Tomasz z nimi,
Jezus przyszedł mimo drzwi zamkniętych, stanął pośrodku i rzekł: Pokój wam! Następnie
rzekł do Tomasza: Podnieś tutaj swój palec i zobacz moje ręce. Podnieś rękę i włóż
/ją/ do mego boku, i nie bądź niedowiarkiem, lecz wierzącym. Tomasz Mu odpowiedział:
Pan mój i Bóg mój! Powiedział mu Jezus: Uwierzyłeś dlatego, ponieważ Mnie ujrzałeś?
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli. I wiele innych znaków, których nie
zapisano w tej książce, uczynił Jezus wobec uczniów. Te zaś zapisano, abyście
wierzyli, że Jezus jest Mesjaszem, Synem Bożym, i abyście wierząc mieli życie w imię
Jego."

> https://m.youtube.com/watch?v=j74M6SlJ2s0

i to po tym stawiali Zyda przed kosciolem i lali go w morde jak
wychodzili po mszy?

--
gazebo