Wykres temperatury

1. Data: 2004-07-20 13:13:46

Temat: Wykres temperatury
Od: "Carlos" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

Padla na nas wielka tragedia :-( mamy zamiar sie pobrac - nie, nie to
jest tragedia :-) - ale to, ze musimy m.in. 'zdac egzamin' ze znajomosci
tzw. NPR, czyli naturalnego planowania rodziny. Czasu nie mamy
wiele, bo chcemy zakonczyc formalnosci w kosciele do konca lipca,
wiec wiadomo, ze 'oryginalnego' wykresu nie dostarczymy ;-)
Czy ktos nam moze pomoc? Jakis adres skad mozna sciagnac
wykres..? A moze ktos po prostu moglby wyslac jakis skan..?

wdzieczni za wszelka pomoc :-)
Carloski

2. Data: 2004-07-20 14:52:24

Temat: Re: Wykres temperatury
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 15:13:46 +0200 I had a dream that Carlos <c...@N...pl>
wrote:
> [...]
> Czy ktos nam moze pomoc? Jakis adres skad mozna sciagnac
> wykres..? A moze ktos po prostu moglby wyslac jakis skan..?

Ja od jakiegoś czasu robię wykresy temperatury - nawet kilka. Co 5 minut
przez całą dobę rysuje się mi wykres temperatury dysków w kilku
serwerach... jeśli takie wystarczą, to mogę podesłać.
Problemem jest to, że czasem skacze temperatura do 45 stopni :)

3. Data: 2004-07-20 15:38:31

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Carlos" <c...@N...pl> wrote in message

> [...]
> Czy ktos nam moze pomoc? Jakis adres skad mozna sciagnac
> wykres..? A moze ktos po prostu moglby wyslac jakis skan..?

Zastanawiające...musicie wysłać skan swojego wykresu? Ja bym nie ufał
temu księdzu...

pozdr.

4. Data: 2004-07-20 15:39:00

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 15:13:46 +0200, "Carlos" <c...@N...pl>
wrote:

poszukajcie na www.google.pl, gdzies widzialem przykladowe wykresy.
A swoja droga wspolczuje. Nas to ominelo, ksiadz brzydzil sie
naturalnymi metodami i nawet o tym nie wspomnial.
Pozdrawiam
Klapuch

Ps. A poza tym zrobcie linie 36,6 stopni i rzucajcie kostka. Na jedno
wyjdzie. :-)

5. Data: 2004-07-20 15:46:03

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 15:13:46 +0200, "Carlos" <c...@N...pl>
wrote:

Zobacz

http://www.npr.prolife.pl/

http://free.med.pl/wrochna/metroetz.htm#przyklad

Powodzenia
Klapuch

6. Data: 2004-07-20 16:34:56

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> skrev i
meddelandet news:f0fqf01pb8g2dumjunebrno8csld6ndfb5@4ax.com...
>ksiadz brzydzil sie
> naturalnymi metodami

A czego uzywal zamiast tychze?
PNMSP ;-PPPP

--
Ania Björk

7. Data: 2004-07-20 19:26:08

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Carlos" <c...@N...pl> skrev i meddelandet
> [...]
> wiele, bo chcemy zakonczyc formalnosci w kosciele do konca lipca,
> wiec wiadomo, ze 'oryginalnego' wykresu nie dostarczymy ;-)

Narysujcie sobie byle jaki wykres i koniec dyskusji.
Ciekawe, czy jesli nie bedzie pasowal do wzorca, to nie udzieli slubu???

magda

8. Data: 2004-07-20 22:15:49

Temat: Odp: Wykres temperatury
Od: "Koparek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszy wykres temperatury jest z ..... nie obraź się .... własnej pochwy
pa

Użytkownik Carlos <c...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cdj5lr$214$...@a...news.tpi.pl...

9. Data: 2004-07-21 05:46:41

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koparek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> najlepszy wykres temperatury jest z ..... nie obraź się .... własnej
pochwy

Nie obraź sie, ale się niestety mylisz :) Własnej i owszem, ale raczej
pachy.

Margola

10. Data: 2004-07-21 13:01:37

Temat: Re: Odp: Wykres temperatury
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jul 2004 00:15:49 +0200, "Koparek" <k...@w...pl> wrote:

>najlepszy wykres temperatury jest z ..... nie obraź się .... własnej pochwy
>pa

Widac, ze rozumiesz co czytasz...
Klapuch

Dwie bardzo ciekawe strony: testy osobowosci
Mycha.pl - Same Dobre Rady
matata-test-grupy - TEST
Co czuje dziesięcioletnie dzicko,porzucone przez matkę?
szukam rehabilitanta