Wykres temperatury

21. Data: 2004-07-23 19:11:31

Temat: Re: Wykres temperatury
Od: "kaTaRzYnA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cdmtfe$6jn$1@news.onet.pl...

> Ale wykres temperatury mierzonej pod pacha jest taki sam jak w innych
> miejscach.

ROFTL
nim cos napiszesz to przynajmniej sprawdz to na sobie jak pogooglowac nie
potrafisz.

22. Data: 2004-07-23 19:15:10

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"kaTaRzYnA" <k...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> [...]
> ROFTL
> nim cos napiszesz to przynajmniej sprawdz to na sobie jak pogooglowac nie

ha ha ha
Bardzo smieszna jestes, wiesz? Wykres jest identyczny. To znaczy gdybys go
porownala z kazdym innym wykresem (z tej samej osoby, z tej samej pory
mierzenia). Pomijamy tu dane temperaturowe oczywista, ale sam graf wykresu
bedzie identyczny.

--
Ania Björk

23. Data: 2004-07-23 19:30:36

Od: "kaTaRzYnA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> napisał w
wiadomości news:cdro3p$ens$1@news.onet.pl...

> [...]
> porownala z kazdym innym wykresem (z tej samej osoby, z tej samej pory
> mierzenia). Pomijamy tu dane temperaturowe oczywista, ale sam graf wykresu

co to znaczy wykres identyczny? gdyby wykres był identyczny w NM dopuszczało
by się wykres z mierzenia temp pod pachą, a takiego nie dopuszcza sie
absolutnie. w wykresie gdzie mierzy się temp w pochwie lub ustach skok temp
przy owulacji jest wyrazny, przy wykresie w mierzenia pod pachą nie ma
go.sprawdziłam wiec wiem.

24. Data: 2004-07-23 20:06:53

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ustach skok temp przy owulacji jest wyrazny, przy wykresie w mierzenia
> pod pachą nie ma go.sprawdziłam wiec wiem.

Wiesz, ja sie nie znam na Twojej pochwie, wiec trudno mi oceniac, dlaczego
akurat Tobie temperatura skacze tylko tam ;-))))))

--
Ania Björk

25. Data: 2004-07-23 20:52:20

Od: "kaTaRzYnA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> napisał w
wiadomości news:cdrr4n$dlr$1@news.onet.pl...
> "kaTaRzYnA" <k...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> Wiesz, ja sie nie znam na Twojej pochwie, wiec trudno mi oceniac, dlaczego
> akurat Tobie temperatura skacze tylko tam ;-))))))
jesli chciałas byc smiesza to ci nie wyszło.
p.s
a widzisz jednak czasami przydaje się bycie smiesznym ( jak mnie nazwałas w
poprzednim poscie) zawsze to lepsze od bycia błaznem.

26. Data: 2004-07-23 20:58:39

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

> jesli chciałas byc smiesza to ci nie wyszło.

Nie. To Ty jestes smieszna, odsylajac osobe z wyksztalceniem i praktyka
medyczna do googli.

> p.s
> a widzisz jednak czasami przydaje się bycie smiesznym ( jak mnie
> nazwałas w poprzednim poscie) zawsze to lepsze od bycia błaznem.

Masz racje. to jak sie czujesz w tej czapce?

--
Ania Björk

27. Data: 2004-07-23 21:03:39

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Specyjal" <s...@o...pl> skrev i meddelandet

> "::: Solana :::" <s...@h...com> wrote in message

> innych

> Nieprawda! Różnice w temperaturze między różnymi częściami ciała moga
> dochodzić do kilku stopni.

Przeczytaj jeszcze raz co napisalam, a potem zarzucaj mi nieprawde, OK?

magda

28. Data: 2004-07-23 21:11:59

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

temp
> przy owulacji jest wyrazny, przy wykresie w mierzenia pod pachą nie ma

Nie zaleca sie mierzyc pod pacha, bo trudno uzyskac perfekcyjny wynik.

Moja corka np. ma pod pacha nie wiecej niz 34 st., nawet jesli ma wysoka
goraczke. To samo z mezem.

Jak porownasz 2 wykresy: ten wg zalecen i z pod pachy, najprawdopodobniej
bedziesz miec taki sam obraz. Jasne, ze pod pacha jest temp. nizsza. Dlatego
nie mozna mieszac, mierzyc raz tu raz tu. Zakladam oczywiscie, ze
"potrafisz" mierzyc pod pacha lub masz dokladny termometr.

magda

29. Data: 2004-07-23 21:13:24

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"kaTaRzYnA" <k...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> ROFTL
> nim cos napiszesz to przynajmniej sprawdz to na sobie jak pogooglowac nie
> potrafisz.

Zastanow sie, co piszesz kobieto.

magda

30. Data: 2004-07-23 21:22:26

Od: "kaTaRzYnA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> napisał w
wiadomości news:cdru5p$j7n$1@news.onet.pl...

> Nie. To Ty jestes smieszna, odsylajac osobe z wyksztalceniem i praktyka
> medyczna do googli.
tiaa, ta osoba juz się raz pochwaliła swoją medyczną wiedzą i praktyką,
dorobek wspołczesnej medycyny obaliła stwierdzeniem osobistych odczuc!

> Masz racje. to jak sie czujesz w tej czapce?
czapke to ty chyba masz na głowie, podobnie jak inne osoby gdy czytają
cokolwiek związanego z NM, zasłania ci wszystko na hasło-naturalne metody.

Dwie bardzo ciekawe strony: testy osobowosci
Mycha.pl - Same Dobre Rady
matata-test-grupy - TEST
Co czuje dziesięcioletnie dzicko,porzucone przez matkę?
szukam rehabilitanta