Wymiana nasion

1. Data: 2004-11-12 20:44:54

Temat: Wymiana nasion
Od: "piochu" <b...@n...mail> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wymienie niewielkie ilosci nasion.
Anthemis tinctoria, Cryptomeria japonica, Cedrus libani, Cedrus atlantica.
Owoce ostrokrzewu (Ilex agrifolium) oraz trzmieliny (Eunymus europeus)
Równiez Salvia sp- bylina miejsc cienistych i wilgotnych, kwiaty bladozólte
duze w miesiacu 09-10.(pn. Apeniny)
Pozdrowienia.
Piotr

2. Data: 2004-11-12 20:56:39

Temat: Re: Wymiana nasion
Od: "piochu" <b...@n...mail> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie sobie przypomnialem Ta Salvia sp. to S. glutinosa.

3. Data: 2004-11-12 22:20:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"piochu" <b...@n...mail> wrote:

> Witam, wymienie niewielkie ilosci nasion.

Powiedz jeszcze, co Cię interesuje w zamian.

> Cedrus libani, Cedrus atlantica.

W zasadzie cedry mógłbym jeszcze wysiać :-).. Niestety, albo stety,
nasiona drzew i krzewów które miałem -- już wysiałem (lista na
życzenia, aczkolwiek nie lubię dzielić skóry na niedźwiedziu i
obiecywać póki nie wzejdzie).

W tej chwili zostało mi trochę nasion bylin, jeśli chcesz, wyślę spis
prywatnie, o ile pochwalisz się prawdziwym adresem email.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien rentgenolog z bułgarskiego Ruse
Miał niesłychanie artystyczną duszę

4. Data: 2004-11-13 08:54:26

Od: "piochu" <b...@n...mail> szukaj wiadomości tego autora

Moj adres to Piotr.Drzycimski"małpka"poste.it

5. Data: 2004-11-13 09:28:42

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"piochu" <b...@n...mail> wrote in message

> Owoce ostrokrzewu (Ilex agrifolium) oraz trzmieliny (Eunymus europeus)

Poprawie pare literowek: Ilex aquifolium, Euonymus :)

> Równiez Salvia sp- bylina miejsc cienistych i wilgotnych, kwiaty
bladozólte
> duze w miesiacu 09-10.(pn. Apeniny)

Trafny opis, bo bez czytania nastepnego postu zgadlem, ze chodzi o szalwie
lepka.
Roslina ta rosnie powszechnie w lasach na Podkarpaciu i nie trzeba jechac
po nia az tak daleko :)

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-11-13 09:56:31

Od: "piochu" <b...@n...mail> szukaj wiadomości tego autora

To prawda, ale mi jest bliżej w Apeniny, wystarczy, że wyjdę z domu...
Fajnie byłoby pochodzić dla odmiany na Podkarpaciu.
Pozdrówka.
Piotr

7. Data: 2004-11-14 16:34:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> To prawda, ale mi jest bliżej w Apeniny, wystarczy, że wyjdę z domu...

Aha, nie wiedzialem :)

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2004-11-14 17:34:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrowienia.
> Piotr
>
> Czy masz może jakieś ciekawe byliny ozdobne ładne,niepospolite?
Też chętnie wymieniam,narazie mam przygotowane ponad 150 pozycji.
Nie licząc kilkuset pozycji krzyówek lilii.
Szukam Ferraria, obojętnie jaka.
Mirzan

Wracam z zaświatów:-)i pytam
Co zrobić? Urosły lilie.