Wymiana sprzetu kuchennego - pytania

1. Data: 2005-11-05 18:50:41

Temat: Wymiana sprzetu kuchennego - pytania
Od: Anna <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
jestem tu nowa i zacznę od przywitania wszystkich.
A teraz do rzeczy.
Zdecydowałam się z moją brzydszą połową zrealizować zamiar unowocześnienia
pomieszczenia, w którym spędzamy sporo czasu - kuchni, jak się domyślacie.
Padło między innymi na sprzęt. Już się prawie zdecydowałam, ale najgorzej
wybierać w finale poszukiwań.
Myślę o średniej wielkości lodówce, z zamrażalnikiem na dole i klasą
energetyczną A+. Waham się między:
Amicą ACZ 3102P http://www.rtvagd.pl/lodowki/?sklep=amica_acz_3102p
a Indesitem BAAN 10 http://www.agdrtv.com.pl/lodowki/INDESIT_BAAN_10.php
Obie są podobne wielkościowo i cenowo, BAAN ma wprawdzie większą pojemność
częsci "lodówkowej", za to mniej półek.
Prosiłabym zatem Was o pomoc. Którą wybrać, jak te urządzenia sprawouja się
na co dzień. Żeby było śmieszniej, a może dramatyczniej (?) ja skłaniam się
ku Amice, mężunio ku Indesitowi. Oj, jeszcze będzie awantura :-)
A może jakis kompletnie inny model?
Pomożecie?
Pozdrawiam wszystkich
Anka

2. Data: 2005-11-05 19:14:42

Temat: Re: Wymiana sprzetu kuchennego - pytania
Od: Marian Białosiewicz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mojaenergia.pl/strony/1/i/431.php
--
marian

3. Data: 2005-11-05 20:46:44

Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> ku Amice, mężunio ku Indesitowi. Oj, jeszcze będzie awantura :-)
Osobiście polecałbym coś electroluxa.
Wbrew pozorom można coś tanio trafić, a niezawodość tej marki jest jej
mocnym atutem.
W czerwcu trafiłem w media markcie taki oto model
http://www.maxaudio.pl/sklep/artykul/id/5433 za całe 1050 zł. Najlepiej jest
szukać, szukać i dopiero decydować. Poza tym myślę, że nie ma aż tak dużej
różnicy pomiędzy klasą A i A+ (wyliczyłem to na ok. 2 zł miesięcznie różnicy
w opłatach za energię elektryczną:)
Pozdrawiam
Igor

4. Data: 2005-11-05 21:09:19

Od: Anna <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Nov 2005 20:14:42 +0100, Marian Białosiewicz napisał(a):

> [...]
Dzięki. Tę lekcję odrobiłam przed wyjściem do sklepów.
Interesują mnie wrażenia z użytkowania urządzeń róznych marek.
Pozdrawiam, Anka

5. Data: 2005-11-05 21:11:06

Od: Anna <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Nov 2005 21:46:44 +0100, Igor napisał(a):

> Osobiście polecałbym coś electroluxa.
> Wbrew pozorom można coś tanio trafić, a niezawodość tej marki jest jej
> mocnym atutem.

> Pozdrawiam
> Igor

Masz rację, to ważny argument
Myślę, myślę, szukam :-)
Pozdrowienia,
Anka

6. Data: 2005-11-06 09:27:53

Od: "Warszawianka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli juz wybierasz pomiedzy tymi dwoma to z cala pewnoscia lepszym wyborem
bedzie amica, w zadnym wypadku nie kupujcie wloskiego sprzetu

7. Data: 2005-11-06 14:42:09

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" wrote in message news:1r5idfyshx1qp.e2a0w2c71u8e$.dlg@40tude.net...
| Witajcie,
| jestem tu nowa i zacznę od przywitania wszystkich.
<...>
| Myślę o średniej wielkości lodówce, z zamrażalnikiem na dole i klasą
| energetyczną A+.
<...>
> [...]
się
| ku Amice, mężunio ku Indesitowi. Oj, jeszcze będzie awantura :-)

Witaj, Aniu :)))
Fajnie, że do nas dołączyłaś :)
To może, aby zapewnić zgodę w rodzinie wybierzecie coś trzeciego ;))
Od prawie czterech lat używamy w domu lodówki Liebherr KSDS 2732 i baardzo
sobie chwalimy. Niestety widzę, że ten model już został zastąpiony nowszymi
i trudno już go znaleźć na polskich stronach, ale trafił mi się na
rosyjskiej - używana u nas lodówka wygląda tak:
http://www.proholod.ru/goods/10741_hint.html
Wszelkie aktualne modele Liebherra są np. tu:
http://www.aged.com.pl/liebherr/
Na pierwszy rzut oka najbliższym modelem do naszej jest chyba:
http://www.aged.com.pl/liebherr/_szczegoly.php?id=cu
p3153
Ta marka była nie raz chwalona jak na pl.rec.kuchnia:
http://glinki.com/?l=b0x6k8 ,
tak i na pl.rec.dom: http://glinki.com/?l=rs2m52
Nasze archiwum kuchenne jest tu:
http://groups.google.com/advanced_group_search?q=gro
up:pl.rec.kuchnia
Archiwum pl.rec.dom jest tu:
http://groups.google.com/advanced_group_search?q=gro
up:pl.rec.dom
W archiwum oczywiście znajdziesz sporo informacji o różnych innych markach i
modelach.
Udanego wyboru życzę :)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

8. Data: 2005-11-06 15:53:50

Od: Anna <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Nov 2005 10:27:53 +0100, Warszawianka napisał(a):

>w zadnym wypadku nie kupujcie wloskiego sprzetu
Dlaczego tak uważasz? Czy masz własne przykre dpświadczenia ze sprzętem
Made in Italy?
Pozdrawiam, Anka

9. Data: 2005-11-07 06:21:27

Od: "Monika" <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie polecam Elektroluxa a na pewno nie Amice (znajomi mają Amice i
wiem ze nie są zadowoleni).

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:dkl4ol$46t$1@news.onet.pl...

10. Data: 2005-11-07 06:44:43

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego tak uważasz? Czy masz własne przykre dpświadczenia ze sprzętem
> Made in Italy?
> Pozdrawiam, Anka

Ja byłam bardzo niezadowolona z pralki Ardo.
Co do lodówek, to od roku mam electroluxa (tyle że dużego - 2 m wysokości) i
zdecydowanie polecam tę markę. Lodówka jest bardzo cicha, dobrze chłodzi,
system odprowadzania wody po tylnej ścianie lodówki sprawdza się na piątkę.
Rok wcześniej wymienilismy pralkę, też na electroluxa i do tej nie mam
żadnych zastrzeżeń.

Jesli jeszcze się zastanawiacie i ewentualnie możecie dołożyć 200-300 zł, to
rozważcie electroluxa.

pozdrawiam
Basia

mikrofala Samsung GE87L