Wymiary Barbie

1. Data: 2006-10-02 12:20:18

Temat: Wymiary Barbie
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Postanowiłam zrobić na szydełku kilka ciuszków dla lalek Barbie, których
zastraszającą ilość posiadają córeczki moich znajomych. Niestety, pomysły
nie doczekają realizacji, jeśli nie poznam wymiarów "modelki". Barbie nie
posiadam - może jak będę miała córeczkę...

Bardzo proszę by któraś mama posiadaczki Barbie dokonała dla mnie
następujących pomiarów:

obwód głowy,
obwód w biuście,
w ramionach,
w pasie,
w biodrach,
długość od ramienia do pasa,
od ramienie do końca pupy
i od ramienia do stóp.

Planowane ubranka przeznaczone będą na sezon zimowy - do robienia ciuszków
wiosenno-letnich zdobędę "modelkę" (mam taką nadzieję).

Za pomoc dziękuję:)

AgaWa
+Maciej (17.08.05) i (oby) Ktosia (~25.03.07)-wtedy będą lalki:)

2. Data: 2006-10-02 12:31:55

Temat: Re: Wymiary Barbie
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaWa napisał(a):

> obwód głowy,
> obwód w biuście,
> w ramionach,
> w pasie,
> w biodrach,
> długość od ramienia do pasa,
> od ramienie do końca pupy
> i od ramienia do stóp.
>
> Planowane ubranka przeznaczone będą na sezon zimowy - do robienia ciuszków
> wiosenno-letnich zdobędę "modelkę" (mam taką nadzieję).

Jeśli planujesz tych ubranek więcej może lepiej kupić nawet taką
najtańszą podróbkę w kiosku? Mogę zmierzyć i wysłać, ale dopiero rano.

Marzena

3. Data: 2006-10-02 12:42:46

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena i Cyprian" napisał w wiadomości

> Jeśli planujesz tych ubranek więcej może lepiej kupić nawet taką najtańszą
> podróbkę w kiosku? Mogę zmierzyć i wysłać, ale dopiero rano.

Tak właśnie zamierzam zrobić, ale chwilowo jestem uziemiona w domu - ja
L4+ogólna nieruchawość chorobowa, Młodzieniec angina i temperatura (prawie
cały czs śpi), a małżonek osiągalny późnym wieczorem (listę zakupów
przesłałam mu smsem, nie śmiem dopisać "kup Barbie", bo pomyśli, że mam
temperaturę wyższą niż Młody i na złamamie karku będzie wracał do domu:) ).
A łapy mnie swędzą i głowa kipi od pomysłow:)

Pozdrawiam

AgaWa

4. Data: 2006-10-02 12:47:02

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaWa wyklikał(a):

> +Maciej (17.08.05) i (oby) Ktosia (~25.03.07)-wtedy będą lalki:)

Zapomnij ;) jak ma starszego brata to samochodami bedzie jeździć ;)))
A lalki będa służyły jako jeńcy wojenni...
--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

5. Data: 2006-10-02 12:53:57

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" napisał w wiadomości ...
> AgaWa wyklikał(a):

> Zapomnij ;) jak ma starszego brata to samochodami bedzie jeździć ;)))
> A lalki będa służyły jako jeńcy wojenni...

" - A jednak lalki... - powiedziała z rozmarzeniem w głosie."
Tym bardziej, że ostatnio na topie jest kierownica wydająca dzikie dźwięki.
Albo zwariuję, albo zepsuję.
Stąd ten pomysł z ciuszkami dla lalek - powrót do równowagi :)

Pozdrówka

AgaWa

6. Data: 2006-10-02 13:05:28

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyprian napisał(a):

> [...]
10 cm ( dużo włosów ;-) )

14 cm

szer. pleców 5 cm

7 cm

12,5 cm

7 cm

ok. 10 cm

do pięty 24 cm

Na "swędzenie rąk" nic się nie poradzi ;-)

Marzena

7. Data: 2006-10-02 13:10:01

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena i Cyprian" napisał w wiadomości ...
> Na "swędzenie rąk" nic się nie poradzi ;-)

Marzenko!
Kochana! Dziękuje, dziękuję, dziękuję - czapeczka zrobiona "na oko" mieści
się w tym, co napisałaś:) (dużo włosów).
Serdecznie dziękuję za szybciutką reakcję.
Biegnę wcisnąć w dziecię syropki tudzież inne medykamenty i... do roboty!!!

Raz jeszcze dziękuję

AgaWa

8. Data: 2006-10-02 15:18:31

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena i Cyprian" <c...@c...pl> napisał w
wiadomości news:efr0si$c0l$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Jeśli planujesz tych ubranek więcej może lepiej kupić nawet taką
> najtańszą podróbkę w kiosku? Mogę zmierzyć i wysłać, ale dopiero rano.

Radziłabym jednak zdobyć "właściwą" modelkę. Sama zaczynałam od podróby i
kiedy kupiłam właściwą lalkę - okazało się, że podróba miała biust trzy razy
większy, w biodrach była węższa, a i proporcje "na długość" były zupełnie
inne, więc wszystkie ciuchy z podróby kiepsko leżały na oryginale. Podróba
jednak świetnie się nadaje na pierwsze kontakty dziecięcia z lalą - jakoś
mniej żal patrzeć jak włosy zamieniają się w kołtun a ręce i nogi tracą
kontakt z tułowiem.
Na dodatek - nie wiem na ile się czujesz mocna w robieniu "na wymiar", bo te
lalki są bardzo szczupłe w talii a szerokie w biodrach i trzeba "wyczuć" jak
długie musi być rozcięcie, żeby suknia "weszła" bez trudu a jednocześnie nie
traciła fasonu. Na dodatek Barbie też nie jest jednakowa, są różne modele i
kiecki z "California Girl" nie zawsze pasują na "Barbie Chick" czy "Wedding
Barbie". Oczywiście - zawsze można zrobić zimowe ciuchy dość luźne i
uniwersalne.
California Girl ma obwód głowy 11,5 cm (z włosami), w talii 8 cm, w biodrach
13 cm, w ramionach 14,5 cm, długość rękawa 9 cm, od ramienia do pupy 9 cm,
od ramienia do stóp 23,5 cm, długość stopy 3 cm (i dość solidny platfus).

Pozdrawiam
AgaM
PS. Rychłego powrotu do zdrowia! (i uważaj z witaminą C) :-)))

9. Data: 2006-10-03 05:57:44

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup lub poproś którąś z koleżanek o pożyczenie.
Tu mam lalki tylko nie wiem czy to Barbi
http://photo.163.com/photos/hakkamike2/30166379/
http://photo.163.com/photos/tmjyaya/14151276/#p2
http://photo.163.com/photos/wodejia009/33304993/
ale może się przydadzą.

10. Data: 2006-10-03 08:20:29

Temat: OT Re: Wymiary Barbie
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaWa wyklikał(a):
> " - A jednak lalki... - powiedziała z rozmarzeniem w głosie."

:)

> Tym bardziej, że ostatnio na topie jest kierownica wydająca dzikie
> dźwięki. Albo zwariuję, albo zepsuję.

Nasza (kierownica) już padła jakiś czas temu, ale żywotna była i baterii tak
nie żarła także nie można było liczyć na szybkie wykończenie (chyba że
siebie ;))

> Stąd ten pomysł z ciuszkami dla lalek - powrót do równowagi :)

Cierpliwości życzę
A ubranka się przydadzą jak już malutka podrośnie :)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

Tlumaczenie rosyjsko angielskie lub rosyjsko polskie
Tlumaczenie rosyjski- angielski
Gazetki
szydelko
Szydełko - troszkę różności