Wynajmujesz mieszkanie?

11. Data: 2015-05-14 14:57:36

Temat: Re: Wynajmujesz mieszkanie?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 maja 2015 14:20:23 UTC+2 użytkownik j...@g...com napisał:

> Zgadzam się z Kogutkiem w kwestii ładowania kasy we własne "M" lub w dom. Przy
obecnych cenach i kosztach kredytów moim zdaniem zupełnie nie warto. Lepiej mieć
pieniądze i swobodę wyboru jak i gdzie żyć niż wielki kamień u szyi w postaci
mieszkania/domu który w przypadku złośliwości losu lub ludzi można utracić.

> Co do tego kto gdzie woli mieszkać- kwestia indywidualna. Jeden woli centrum
miasta, inny bezludną wieś. Gdybym miał teraz kupować mieszkanie lub dom - nie
kupowałbym. Uważam że to bez sensu i nawet jeżeli nieruchomość uznać za lokatę
kapitału, to wolałbym mieć ten kapitał w żywym pieniądzu.

> Wynajmując, działa to także w drugą stronę. Jeżeli najemcy coś się nie podoba, tak
samo może olać wynajmującego i iść gdzie indziej. Relacje na tym rynku już teraz
normalnieją a za 10 lat będą się ludzie prosić żeby ktoś wynajął od nich lokal i będą
walczyć o klienta zapewniając mieszkania w pełni wyposażone i zmieniając meble wg
życzenia najemcy (ja tak już miałem 5 lat temu w Krakowie)
> Oczywiście nie wszędzie po równo. Są miejsca mniej i bardziej atrakcyjne ale
globalna tendencja będzie właśnie taka. Gdy prowadziłem usługi instalatorskie
zetknąłem się np. z właścicielem mieszkania który obsługiwał etażowe CO swojemu
najemcy. Najemca płacił za to że ma mieć ciepło i nie obchodziło go jak to będzie
realizowane. Właściciel przychodził, palił, czyścił piec itd.

> Teraz jeszcze banki mają ostatnie lata łapania jeleni na "kredyty do końca życia".
Za chwilę to się skończy: umowy śmieciowe, niskie zarobki, migracje ludzi do innych
krajów za lepszym życiem.
> Jackare

O tym czy jest lokatą kapitału warto porozmawiać z ludźmi co żyją na terenach
aktywnych sejsmicznie, albo jak pod ich domami są kopalnie, albo jak wybuchnie wojna.
Czy pod koniec XX wieku przyszło komuś w Europie do głowy że w Europie może być
wojna. A w Jugosławii się wojna zrobiła. Teraz wschodnia Ukraina. Tam też ludzie mają
mieszkania własnościowe w blokach, domy jednorodzinne. I wyszło na to że największą
mają frajdę jak oni i ich bliscy żyją, jak mają co jeść i raz w tygodniu mogą się
umyć. Państwo ( czytaj chuje co rządzą) z obywatela bardzo szybki potrafi zrobić
wiernego niewolnika. Wystarczy stworzyć warunki żeby coś miał a potem przy próbie
niesubordynacji mu to zabrać.Kiedyś nikt mi nie potrafił odpowiedzieć na proste
pytanie czy komfort mieszkania w wykupionym od spółdzielni mieszkaniu w bloku z
wielkiej płyty jest większy niż w tym samym mieszkaniu przed wykupieniem, znaczy się
spółdzielczym. Spółdzielcze mieszkanie jest na przykład całkowicie odporne na
komorników. W przypadku sytuacji w której z jakiś względów technicznych blok trzeba
by rozebrać posiadaczom własnych mieszkań nie przysługują od spółdzielni mieszkania.
Właściciele mieszkań w przypadku rozebrania poniosą pełne koszty rozbiórki. W
przypadku spółdzielców rozbiórka rozłoży się na wszystkich członków spółdzielni.

12. Data: 2015-05-14 16:33:49

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-14 o 14:57, k...@g...com pisze:

> [...]
spółdzielców rozbiórka rozłoży się na wszystkich członków spółdzielni.

Znowu coś chrzanisz, znasz kogoś, kto dla zysku wybuduje dom na
osuwisku, wysypisku czy innym parszywym terenie?

A Ty w centrum Łodzi to co zrobisz w razie wojny? Jak Ci odetną światło,
gaz, wodę i ogrzewanie, a w sklepach nic nie będzie?

13. Data: 2015-05-14 16:49:19

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 maja 2015 16:33:51 UTC+2 użytkownik aaadam napisał:

> [...]
>
> A Ty w centrum Łodzi to co zrobisz w razie wojny? Jak Ci odetną światło,
> gaz, wodę i ogrzewanie, a w sklepach nic nie będzie?

Cimoszewicza wyjebali za to że powiedział że ludzie mogli się ubezpieczyć. Sam
znajdziesz o co wtedy chodziło czy potrzebujesz pomocy? Co zrobię pytasz. Podpiszę
volkslistę i dostanę Twoje mieszkanie albo Twój dom.

14. Data: 2015-05-14 18:39:43

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-14 o 16:49, k...@g...com pisze:

> [...]
znajdziesz o co wtedy chodziło czy potrzebujesz pomocy? Co zrobię pytasz. Podpiszę
volkslistę i dostanę Twoje mieszkanie albo Twój dom.

Wiedziałem

15. Data: 2015-05-14 21:14:44

Temat: Odp: Wynajmujesz mieszkanie?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wiedziałem

Mozna sie bylo domyslec :)
Poza tym, jak sadze nie trzyma tej "kupy kasy" w skarpetce, tylo w banku,
wiec w przypadku wojny - jeden czort czy ma inwestycje na koncie czy w
nieruchomosci.

@

---
Avast.

16. Data: 2015-05-14 21:40:04

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 maja 2015 21:14:49 UTC+2 użytkownik @ napisał:
> [...]
> Poza tym, jak sadze nie trzyma tej "kupy kasy" w skarpetce, tylo w banku,
> wiec w przypadku wojny - jeden czort czy ma inwestycje na koncie czy w

Nikt rozsądny nie trzyma swojego majątku pod postacią pieniędzy. W sytuacji
awaryjnej banknoty zajmują za dużo miejsca a złoto jest za ciężkie. Poza tym ja nie
mam majątku. Mam trochę kasy za którą będę mógł żyć do śmierci. Za 10 lat w bonusie
dostanę emeryturę Ją też uwzględniłem w rachunku pod tytułem " na ile mi wystarczy
pieniędzy jak nie będę pracował tylko odpoczywał i robił to co lubię".

17. Data: 2015-05-14 21:47:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 May 2015 05:20:22 -0700 (PDT), j...@g...com
napisał(a):

> [...]
mieszkania/domu który w przypadku złośliwości losu lub ludzi można utracić.

Dokładnie tak sądzę.
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

18. Data: 2015-05-14 21:52:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 May 2015 12:40:04 -0700 (PDT), k...@g...com
napisał(a):

> Nikt rozsądny nie trzyma swojego majątku pod postacią pieniędzy. W sytuacji
awaryjnej banknoty zajmują za dużo miejsca a złoto jest za ciężkie.

W sytuacji wojny trzeba mieć dużo małych złotych pieniążków - żeby było za
co chleb kupić. Za "normalne" pieniądze wtedy nic nie kupisz, bo nie mają
wtedy wartości, a z dużej złotej sztaby na chleb nie odgryziesz.

19. Data: 2015-05-14 21:53:18

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> [...]

na ile mi wystarczy pieniędzy jak nie będę pracował tylko odpoczywał i robił

--------------------
Kasa to tez majatek :)

Pozdrawiam
@

---
Avast.

Cheap Nike Air Max 87 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Air Jordan 29 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.co
Serwisowanie kosiarki elektrycznej - olej?
Cheap Air Max 90 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.co
części do kuchenki gazowej Amica