Wynocha antypolacy!!!

11. Data: 2012-11-18 20:14:47

Temat: Re: Wynocha antypolacy!!!
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 21:11, "abc" <a...@w...pl> wrote:
> W ubieg ym roku w r d zatrzymanych nie by o ani jednego narodowca.
> A w tym?
>
> --
> Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
> katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Nie ma nikogo z narodowców w szpitalu, a tak wyjecie że narodowcy byli
ofiarami. Normalni polacy, w tym policja są ofiarami, za które nikt
nawet nie powie przepraszam. Tak więc trzeba skończyć z polskimi
ofiarami i zacząć firerowatych naprawdę napierdalać.

12. Data: 2012-11-18 20:23:07

Od: "Jusuf" <j...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...
@a6g2000vbl.googlegroups.com...

youtube_gdata_player

> Nie byłoby policji, to byłyby ofiary śmiertelne po stronie polaków,
> którzy nie mają aż takiego zacietrzewienia nienawiści aby natychmiat
> się zgrupować obronnie, przeciwko fireropisowcą. To było jak
> powstanie, gdzie firerowaci wysłali kryminał na warszawę, teraz
> podobnie firerowaci wysłali kryminał na warszawę.

Powtarzam, Nie byłoby policji, nie byłoby zadymy i ŻADNYCH ofiar. Gdyby nie

13. Data: 2012-11-18 22:08:03

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 21:23, "Jusuf" <j...@q...com> wrote:
> "Andromeda" <r...@g...com> schrieb im
Newsbeitragnews:49e2af4c-bb79-492e-88e9-539d4ea7952f
@eo2g2000vbb.googlegroups.com...

@a6g2000vbl.googlegroups.com...

youtube_gdata_player

> Powtarzam, Nie by oby policji, nie by oby zadymy i ADNYCH ofiar. Gdyby nie
> sprawne i
> zdecydowane dzia anie organizator w Marszu, policja doprowadzi aby do
> strasznej katastrofy.
>
> --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Powtarzam, całe szczęście że była Policja, bo bandziorstwo całe miasto
by spaliło . Tu powinno nie być pozwolenia na marsze bandziorstwa,
wiadomo że każda manifestacja ma cel niszczenia i mordowania Polaków.
Domagasz się bezprawia dla bandytów. Może jeszcze strażników w
więzieniu nie powinno być, bo bójki więźniów, to według tej obłudy
wina tego że są strażnicy.
Ja pierdole szczyt obłudy i faszystowskiego zakłamania.
Nie będzie faszyta pluł nam w twarz, ni dzieci nam faszysta
germanił, Polski my naród, Polski lud a nie faszystowskich meneli.

14. Data: 2012-11-19 10:38:26

Od: "Jusuf" <j...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

"Andromeda" <r...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
.googlegroups.com...
> [...]
> Nie będzie faszyta pluł nam w twarz, ni dzieci nam faszysta
> germanił, Polski my naród, Polski lud a nie faszystowskich meneli.

Powtarzam, nie byłoby bandziorów policyjnych, nie byłoby zadymy. Całe
szczęście organizatorzy Marszu opanowali sytuację i nie doszło to rzezi.

15. Data: 2012-11-19 10:43:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 11:07:28 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> Ja mam broń, sporo, poszukuje podobnych, którzy za następnym marszem
> skurwysynów antypolskich zrobią z gównem porządek, by Polska w końcu
> mogła być normalna.

Zabrzmiało jak wypowiedzi Brejvika przed zamachem. Trzeba będzie to
zgłosić.
(by XL)

16. Data: 2012-11-19 10:46:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Nov 2012 11:38:26 +0100, Jusuf napisał(a):

> Powtarzam, nie byłoby bandziorów policyjnych, nie byłoby zadymy.

Dokładnie tak.
(by XL)

17. Data: 2012-11-19 12:43:51

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 11:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 18 Nov 2012 11:07:28 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

> Zabrzmia o jak wypowiedzi Brejvika przed zamachem. Trzeba b dzie to
> zg osi .
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Brevicy to warszawe rozwalali tańcująca obłudo.

18. Data: 2012-11-19 12:45:22

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 11:38, "Jusuf" <j...@q...com> wrote:
> "Andromeda" <r...@g...com> schrieb im
Newsbeitragnews:b2b41917-eab2-45a1-a6e7-29674fbfb973
> [...]
>
> Powtarzam, nie by oby bandzior w policyjnych, nie by oby zadymy. Ca e
> szcz cie organizatorzy Marszu opanowali sytuacj i nie dosz o to rzezi.

Powtarzam zwolnij służbę więzienną to bandyci nie będą bili się w
wiezieniach.

19. Data: 2012-11-19 12:48:44

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 11:47, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Dokładnie tak.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Zwolnij policje, sądy, prokuratury, straż graniczną, służbę więzienną
to pisowcy będą łagodni. A napewno zwolnić trzeba pogotowie ratunkowe,
bo to przez nich są wypadki.- logika obłudy i dziczy pisorów.

20. Data: 2012-11-19 13:08:53

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 13:48, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> Zwolnij policje, sądy, prokuratury, straż graniczną, służbę więzienną
> to pisowcy będą łagodni. A napewno zwolnić trzeba pogotowie ratunkowe,
> bo to przez nich są wypadki.- logika obłudy i dziczy pisorów.

A straż pożarną też zlikwidować bo to przez nich są pożary, gdyby ich
nie było to by się nie paliło- nadal świńsko_chlewna logika pis.

Rektor Politechniki Warszawskiej śpiewa!
Nasze Drogi
Paranoicy i tetrycy specami od marketingu;D
Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.
Maciej Stuhr - portret psychologiczny