Wypadek - specjalisci od odszkodowan

1. Data: 2006-06-13 13:24:10

Temat: Wypadek - specjalisci od odszkodowan
Od: "K-Kfiatek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow,
Mam pytanie odnosnie firm zajmujacych sie odszkodowaniami, a w szczegolnosci
opinie o firme AKSEDO.
Ok 1/2 roku temu miałem poważny wypadek samochodowy nie z mojej winy i
zamierzam zaczac walczyc o odszkodowanie.
Na naszym rynku jest kilka firm specjalizujacych sie w dochodzeniu roszczen
ubezpieczeniowych.
Ja ze wzgledu na lokalizacje wstepnie rozwazam zgloszenie sie do firmy
Aksedo.

I tu moja prosba-pytanie.
Czy ktos mial juz okazje korzystac z uslug w/w firmy i jezeli tak, to
prosilbym o opinie na ich temat.
Mam kontakt z jedna osoba, ktora korzystala z uslug firmy Aksedo i nie
wyrazala sie pochlebnie na ich temat.
Chcialbym zebrac troche wiecej opinii na ich temat zanim sie do nich
zglosze.

Ewentualnie czy mozecie polecic jakies inne dobre firmy z woj. Mazowieckiego
specjalizujace sie w dochodzeniu roszczen ubezpieczeniowych.
Zalezy mi na sprawnym i profesjonalnym dzialaniu.

Pozdrawiam. Krzysztof.

2. Data: 2006-06-13 14:55:31

Temat: Re: Wypadek - specjalisci od odszkodowan
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jun 2006 15:24:10 +0200, "K-Kfiatek" <k...@w...pl>
wrote:

>Mam pytanie odnosnie firm zajmujacych sie odszkodowaniami, a w szczegolnosci

nie lepsza byłaby grupa pl.soc.prawo? A poza tym chyba dowolny adwokat
będzie równie skuteczny.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

3. Data: 2006-06-13 22:10:55

Od: "Krzysztof Kowaluk" <c...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja bym zaczal od zgloszenia szkody osobowej z OC sprawcy. Na ubieganie sie o
odszkodowanie masz 3 lata, wiec jezeli firma ubezpieczeniowa odmowi wyplaty
roszczen, to nic nie stoi na przeszkodzie zeby napisac odwolanie i wziasc
firme lub jakiegos adwokata.

Ja w kazdym razie na swoim przykladzie wiem, ze samo zgloszenie szkody z OC
sprawcy i z polisy NW wystarczylo, tyle ze kazda z ubezpieczalni osobna
komisje lekarska robila..;>

--
Crash

Uciazliwe zajady