Wypal?

1. Data: 2002-07-21 06:02:48

Temat: Wypal?
Od: "WWTech" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od dluzszego czasu odczuwam praktycznie bez przerwy zmeczenie, brak energii,
brak apetytu, brak checi do zycia, brak mozliwosci jakiegokolwiek
odpoczynku, na ile jestem w stanie to ocenic to spie dosc plytko i z
przerwami. Pracuje we wlasnej firmie ISP/IPP/IT (internet, intranety i
oprogramowanie) metoda "do upadlego", czyli dzien koncze w momencie kiedy
nie widze juz na oczy / nie jestem w stanie pisac na klawiaturze / zasypiam
przed komputerem. Probuje sie podladowywac kawa, kofeina w tabletkach,
roznymi preparatami ziolowymi i syntetycznymi, napojami dla sportowcow,
etc - pomagaja, ale na krotko i tylko troche. Z tego co probowalem sie
konsultowac, powinienem juz byc trupem. Wsrod lekarzy z ktorymi o tym
rozmawialem przewazaly teksty w stylu "tyle pracowac sie fizycznie nie da",
"taka ilosc chemikaliow wystarczylaby zeby zabic slonia", "prosze nie
zmyslac", "niech pan nie przesadza", "wiec ile naprawde pan pracuje?",
"niech pan zmieni tryb zycia/pracy", etc. Nie musze chyba dodawac, ze gdybym
mogl zmienic tryb zycia/pracy to zrobilbym to. Znajomi polecali mi jakas
kuracje o nazwie "urlop", ale niestety wymaga dluzszej przerwy w pracy wiec
nie moge jej wyprobowac.
Jak to sie wlasciwie klasyfikuje? Zespol przewleklego zmeczenia? Wypal? Jak
to sie leczy?
Co mozna z tym zrobic? Ew. czy znacie jakiegos lekarza z bardziej powaznym
podejsciem do przypadkow tego typu? Najlepiej W-wa i okolice.

TIA i pzdr, WWTK

p.s. Jesli ktos moglby podeslac klienta/ow na hosting / design www, oferuje
prowizje. Wiekszosc naszych projektantow i programistow ma certyfikaty
Mensy, portfolio jest na wwtech.pl

2. Data: 2002-07-21 07:41:43

Temat: Re: Wypal?
Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm... przykro mi bardzo ale wydaje mi sie że jedyny sposób leczenia to
wymuszony urlop na intensywnej terapii ze stanem przedzawałowym albo zawałem
dokonanym przy takim trybie życia; swoją drogą wtedy przynajmniej nie
bedziesz gadac idiotyzmów w stylu że gdybys mógł to byś to zmienił ale nie
możesz... Jedyne co musisz w życiu to umrzec a poza tym to nic nie musisz i
warto to przemyslec bo jesli uważasz że naprawde praca i zarobki sa warte
zdrowia i życia to czekaj dalej co z tego wyniknie z każdym dniem zbliżając
sie do tej jedynej konieczności. Już widziałam paru biznesmenów w wieku
dwudziestuparu lat na intensywnej terapii z zawałami i jakos nagle sie
okazywalo że można sobie odpuscic... tylko trzeba bardzo drastycznych metod
niestety... problem jest jeden. U młodych zawały maja znacznie poważniejsze
nastepstwa niz w wieku powiedzmy 60ciu lat.

3. Data: 2002-07-21 09:54:54

Od: "Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Jak to sie wlasciwie klasyfikuje? Zespol przewleklego <zmeczenia? Wypal?

Pracoholizm. Bylo to popularne kilka lat temu, ale teraz wyszlo z mody.
Jestes jednym z ostatnich przedstawicieli gatunku, niestety skazanych na
wymarcie, i to raczej wczesniej niz pozniej.

4. Data: 2002-07-21 16:05:29

Od: "Krzysztof Pujdak" <k...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> Pracoholizm. Bylo to popularne kilka lat temu, ale teraz > wyszlo z mody.
> Jestes jednym z ostatnich przedstawicieli gatunku,
> niestety skazanych na
> wymarcie, i to raczej wczesniej niz pozniej.

A ja nie uwazam, ze stosowne jest tutaj pisanie takich pseudodiagnoz i
pseudorokowan, i to jeszcze takich, ktore IMHO maja dosc pejoratywny
wydzwiek.
pzdr
Krzysztof

5. Data: 2002-07-21 16:18:21

Od: MarcinM <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-07-21 11:54, Użytkownik Jurek napisał:
> [...]
> Jestes jednym z ostatnich przedstawicieli gatunku, niestety skazanych na
> wymarcie, i to raczej wczesniej niz pozniej.

proponuję najpierw iść do psychologa / psychiatry żeby ten spróbował
zlikwidować przyczyny, a potem do normalnego lekarza wyleczyć objawy ;-)

MarcinM

6. Data: 2002-07-21 21:07:52

Od: p...@a...torun.pl (Piotr Kasztelowicz) szukaj wiadomości tego autora

Witam

>A ja nie uwazam, ze stosowne jest tutaj pisanie takich pseudodiagnoz i
>pseudorokowan, i to jeszcze takich, ktore IMHO maja dosc pejoratywny
>wydzwiek.

poniekad masz racje, poniewaz nie stawia sie diagnoz przez Internet -
trzeba wykluczyc inne przyczyny. Niemniej w postingu ww. sugeruje
sam przyczyne i widac samo przez sie, ze niezaleznie jaka bylaby
koncowa diagnoza to powinien zwolnic tempo pracy. Ja niestety
mam co raz wiecej takich pacjentow, ktorzy chcieliby wiecej i
wiecej - sam zreszta w zasadzie jestem pracocholikiem i wiem
jakie to powoduje obciazenia i stany. Tak wiec przy zbyt duzym
przeciazeniu praca nalezy wziac faktycznie urlop i to - mowie
to z wlasnego doswiadczenia - nie krotszy niz 14 dni. Prace
powierzyc komus innemu tak samo nadzor nad komputerami
jesli ma sie takowe pod opieka i nie uzywac telefonu komorkowego
chyba tylko aby 2 razy w tygodniu uslyszec od wspolpracownikow
i przyjaciol pilnujacych wszystko na miejscu, ze jest wszystko w
porzadku

P.
Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

7. Data: 2002-07-21 22:56:49

Od: "Krzysztof Pujdak" <k...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> "Niemniej w postingu ww. sugeruje
> sam przyczyne i widac samo przez sie, ze niezaleznie
> jaka bylaby
> koncowa diagnoza to powinien zwolnic tempo pracy.

Tak, oczywiscie, ale ja chcialem raczej tylko wyrazic swoja dezaprobate w
stosunku do fragmentu "Jestes jednym z ostatnich przedstawicieli gatunku,
niestety skazanych na wymarcie, i to raczej wczesniej niz pozniej"
I to wszystko :-)
pzdr
Krzysztof

8. Data: 2002-07-22 10:10:12

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador WWTech escribió:

> p.s. Jesli ktos moglby podeslac klienta/ow na hosting / design www,
> oferuje prowizje. Wiekszosc naszych projektantow i programistow ma
> certyfikaty Mensy, portfolio jest na wwtech.pl

Czuje się porannie rozbawiony. Zarówno tym, że skarżąc się na swój
pracoholizm wcisnąłeś reklamę własnych usług (pewnie ostatkiem sił, hehe,
kliniczny przypadek), jak i mensańskimi certyfikatami projektantów, które
mają świadczyć o poziomie ich kwalifikacji :)

Rafalski

cisnienie
"Masaż sportowy" Kirche kto odsprzeda lub pożyczy choćby na jeden dzień?
kobiecy rak
adresy-gdzie?
Pytanie z zakresu parazytologii