Wypalenie

1. Data: 2000-08-28 11:11:32

Temat: Re: Wypalenie
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kujawa wrote:
> Od paru tygodni meczy mnie jakies takie wypalenie. Przychodze do pracy
[..]
> sposoby i sposobiki ?

Chyba doskwiera Ci nuda. Może czas na jakieś zmiany ?

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-08-28 11:11:38

Temat: Wypalenie
Od: Piotr Kujawa <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Od paru tygodni meczy mnie jakies takie wypalenie. Przychodze do pracy
i zajmuje sie glownie tzw. "robieniem dobrego wrazenia", trudno mi sie
nad czym dluzej skupic. W domu gdy zaczynam cos czytac to szybko
zaczyna mi sie chciec spac, gdy wlaczam komputer i chce troche
"podlubac" to bardzo szybko odczuwam zniechecenie i wylaczam moja
maszynke. Teraz jeszcze od jakiegos tygodnia doszedl taki emocjonalny
kwasik.
Ciekaw jestem jak sobie radzicie z takim uczuciem wypalenia. Jakies
sposoby i sposobiki ?

Piotr

1. Data: 2000-08-28 12:02:50

Od: "Piotrek. M" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kujawa napisał(a) w wiadomości:
<5...@4...com>...
>Czesc
>
>Od paru tygodni meczy mnie jakies takie wypalenie. Przychodze do pracy

(...)
>Ciekaw jestem jak sobie radzicie z takim uczuciem wypalenia. Jakies
>sposoby i sposobiki ?

A to ciekawe. Kilka dni temu pisalem na praca.pl o podobnym zjawisku. Takze
doswiadczam czegos podobnego, ale bardziej w pracy, choc zmeczenie z pracy
przenosi sie na dom. Czesto rozmawialem ze znajomymi o tym i takie oto
winioski:

1) Przyjzyj sie pracy, temu co w niej robis. Jak znajdziesz w niej zrodlo
zniechecenia i wypalenia, to zastanow sie, czy mozesz to zmienic. To zle jak
zrodlo zmeczenia tkwi w pracy i czesto nie wiele mozna zrobic, szczegolnie
jak praca nie odpowiada Twoim zainteresowaniom, masz nudne obowiazki, nie
rozwijasz sie, srodowisko jest meczace.... czesto jest to pierwszy krok o
decyzji o zmianie pracy...

2) Brak Ci odpoczynku, nie miales dluzszego urlopu i jestes po prostu
przemeczony. Wez min 2 tyg urlopu, ale tak naprawde, jesli zniechecenie ma
taka przyczyne radzilabym 3-4. ....

3) Brak Ci czegos w organizmie, jakiejs substancji dla zachowania rownowagi.
Dobry internista bedzie wiedzial. Ja czasami aplikuje sobie witaminy,
magnez....

4) Przechodzisz naturalne okresowe zniechecenie, ja miewam takie stany od
czasu do czasu. Pojawiaja sie i znikaja samistnie, czesto na wiosne. Jak nie
doszukam sie jakis przyczyn zewnetrznych, to staram sie przeczekac taki
stan. Zorganizowac sobie jakies zajecie, kino, wycieczke i jakos to mija...

Ale u mojego znajome takie stany ciagnely sie miesiacami i nie obylo sie bez
wizytu u lekaza - mial lekka depresje, lekaz przypisal jakis srodek i
wszystko wrocilo do normy. Nie sadze jednak, aby w Twoim przypadku tak bylo.
Radze przyjzec sie szczegolnie pracy jak awykonujesz!

Piotrek. M.

1. Data: 2000-08-28 16:06:46

Temat: Odp: Wypalenie
Od: "PI" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

jedz na urlop :-)

PI

1. Data: 2000-08-28 16:16:22

Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stary nie jesteś w tym sam dokładnie tak samo się czuję, gorzej nie chcę

się nawet widywać z ludzmi. Mam jedynie ochotę na pieprzenie.
Zbzikowałem chyba.

Jest na to rada, dać se luzu, rozładować energię, wcześnie wstawać,
przelecieć żonkę z ranka, pobiegać w koło bloku i napisać na grupę
jak się świetnie spędziło dzień.

1. Data: 2000-08-28 18:25:30

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kujawa <p...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:5...@4...com..
.

> Ciekaw jestem jak sobie radzicie z takim uczuciem wypalenia. Jakies
> sposoby i sposobiki ?
>
> Piotr

Ksiegarnia, pod warunkiem posiadania pieniazkow :)
a jesli nie - to spacerek z psiakiem
Czasami przytalacza mnie mysl, ze jest tyle swietnych ksiazek tyle swietnych
kursow wykladow - a ja we wszystkim chcialabym uczestniczyc i pewnie nie
starczy mi na to czasu ...

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-08-29 10:23:50

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Piotr Kujawa" <p...@f...onet.pl> wrote in message
> nad czym dluzej skupic. W domu gdy zaczynam cos czytac to szybko
> zaczyna mi sie chciec spac, gdy wlaczam komputer i chce troche
> "podlubac" to bardzo szybko odczuwam zniechecenie i wylaczam moja
Przejsc na lzejsza diete, pijac zielona herbate
(np. jeden raz dziennie), co dwa trzy dni
wypic jedno male piwo (z kims, lub samemu).
Unikac kawy, papierosow, poczytac cos
ciekawego i troche sie ruszac (nie w celu
robienia dobrego wrazenia).

--
A.

1. Data: 2000-08-29 16:02:52

Od: "psychol" <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kujawa <p...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych

> Ciekaw jestem jak sobie radzicie z takim uczuciem wypalenia. Jakies
> sposoby i sposobiki ?

obejrzyj "Armerican Beauty"

1. Data: 2000-08-29 21:31:16

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj - kiedys jedno z czasopism tzw. mlodziezowych na wszelkie listy
czytelniczek odpowiadalo jedna rada - PLYWAC. Kiedys wydawalo mi sie to
glupie, ale po latach docenilam.... mnie na takie stany swietnie robi basen
kilka razy w tygodniu,naprawde chandry, stresy zostaja za Toba. Powodzenia !
ewa

IRC - spotkanie .
Re: Odp: KOCIETA
Re: kundalini