Wypoczynek

1. Data: 2011-03-26 18:58:07

Temat: Wypoczynek
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej - w ramach rehabilitacji grupy - jak jest z naszym wypoczynkiem.
Właśnie będę zamawiał prywatny turnus rehabilitacyjny - aa tak serio nie ma nigdzie
ocen ośrodków, które prowadzą turnusy.

Ja na 90% w poniedziałek, będę zamawiał turnus w VillaBarbara w Jaworzu - ktoś tam
był?

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

2. Data: 2011-03-26 19:52:45

Temat: Re: Wypoczynek
Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:4d8e3740$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...
> Hej - w ramach rehabilitacji grupy - jak jest z naszym wypoczynkiem.
> Właśnie będę zamawiał prywatny turnus rehabilitacyjny

.... i rozumiem że nas na niego zaprosisz :-)

--
do usłyszenia
Sylwi@

3. Data: 2011-03-27 17:18:39

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.03.26 20:52, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> U?ytkownik "Jacek Kruszniewski"<j...@p...kropka.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:4d8e3740$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...
>
> .... i rozumiem ?e nas na niego zaprosisz :-)

Hmmm, wiesz - ... - wprawiłaś mnie w zakłopotanie :)
Ale w odwiedziny .... :-)
Masz blisko :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

4. Data: 2011-03-27 19:06:25

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.03.2011 19:18, Jacek Kruszniewski pisze:

> Ale w odwiedziny .... :-)
> Masz blisko :)

Ja mam chyba jeszcze bliżej jeśli to ten ośrodek o którym myślę
--
Piotr M :)

5. Data: 2011-03-27 21:31:47

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam chyba jeszcze bliżej jeśli to ten ośrodek o którym myślę

No to jedziemy :)
Przydałoby się jakieś spotkanko :-)

6. Data: 2011-03-28 19:16:03

Od: Jacek Sztajnke <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-26 19:58, Jacek Kruszniewski pisze:
> Ja na 90% w poniedziałek, będę zamawiał turnus w VillaBarbara w Jaworzu
> - ktoś tam był?
>
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

Jak z dostosowaniem VillaBarbara dla wózków?
Ja co roku jeżdżę w to samo miejsce, bo jakoś boję się, że nowy ośrodek
nie będzie dostosowany.

7. Data: 2011-03-28 21:06:59

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.03.27 21:06, użytkowniczka/użytkownik Piotr M :) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Ja mam chyba jeszcze bliżej jeśli to ten ośrodek o którym myślę

Tylko się zastanawiam czy mnie stać :/, bo mi zaśpiewali dodatkową kwotą sypnęli przy
rezerwacji za pokój 1 :p
I cały urok prysnął :D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

8. Data: 2011-03-28 21:07:39

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.03.28 21:16, użytkowniczka/użytkownik Jacek Sztajnke napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

Niestety nie :-(

A gdzie jeździsz ??

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

9. Data: 2011-03-29 04:22:00

Od: Jacek Sztajnke <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-28 23:07, Jacek Kruszniewski pisze:

> Niestety nie :-(
>
> A gdzie jeździsz ??
>

> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

Do Jantara na mierzei.
Ośrodek ma parterowe apartamenty, gdzie mieści się cała rodzina + wózek
elektryczny + wózek ręczny + wózek toaletowy + parapodium.

Pzdr
JSz.

10. Data: 2011-03-30 09:49:43

Od: artur_m <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do Jantara na mierzei.
> Ośrodek ma parterowe apartamenty, gdzie mieści się cała rodzina + wózek
> elektryczny + wózek ręczny + wózek toaletowy + parapodium.

Mógłbyś napisać pełną nazwę ośrodka,
ewentualnie stronę internetową?

Witam ponownie
pracowniczy "szantaz"
turnus rehabilitacyjny w formie ambulatoryjnej
inwalidzi nie powinni poruszac sie czolgami
Renta socjalna a praca