Re: Wyrok dla ?monitoringu? :-D

From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wyrok dla ?monitoringu? :-D
Date: Mon, 21 Jan 2019 08:53:17 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia 20 Jan 2019 22:43:37 GMT
doszła do mnie wiadomość <5c44f999$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :

>Wskaż proroku przykładowe ,,źródło", do ktorego jest w stanie dotrzeć
>przeciętny zjadacz chleba.

Przeciętny zjadacz chleba zna Google i może sobie poszukać posiłkując
się https://support.google.com/websearch/answer/134479?h
l=en .
Są też inne wyszukiwarki, naukowe, medyczne i inne.

Natomiast anonimowe podpisy pod artykułami, anonimowe portale, brak
spisu źródeł czy brak linków bezpośrednich to trzy czerwone lampki,
które powinny się zapalić czytelnikowi w głowie(trzy lampki - portal
do śmieci razem ze swoimi "informacjami").
Taka anonimowość występowała w "Trybunie Ludu" w czasie stanu
wojennego, teraz to wraca, a ludzie ślepo ufają takim
portalom(powstałym głównie w celu koszenia forsy z reklam, a wydawca
ma w dupie to, na czym zarabia, przyczyniając się do powstania burdelu
w głowie czytelników).