Re: Wyrok dla ?monitoringu? :-D

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wyrok dla ?monitoringu? :-D
From: XL <i...@g...pl>
<a...@4...com>
Date: 21 Jan 2019 16:37:46 GMT

Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia 21 Jan 2019 09:02:43 GMT
> doszła do mnie wiadomość <5c458ab2$0$504$65785112@news.neostrada.pl>
> od XL <i...@g...pl> :

> Źródło to informacja, na którą powołuje się piszący artykuł.
> Trzeba sobie sprawdzić, czy referujący nie zniekształcił pierwotnego
> przekazu(w celu manipulowania czytelnikami czy ze zwykłej głupoty) lub
> go nie zmyślił.

Pozozostaje jeszcze ustalenie, co uznajemy za ,,pierwotny przekaz" - bo
sorry, jest to wysoce płynne. Dla mnie žrodłem jedt TYLKO oryginalny
dokument - dla ciebie jak widzę jest to CZYJAŚ jego interpretacja, w
dodatku uznaniowo traktujesz, czyja jest pierwotna :-))

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974