Wyrok dla ,,monitoringu" :-D

11. Data: 2019-01-20 19:13:38

Temat: Re: Wyrok dla ?monitoringu? :-D
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-20 11:56, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
a/
>>> http://losyziemi.pl/

> Dla celow poznawczych i rozrywki mozna jednak cos poczytac. Np. moim
> ulubiencem jest VoE, szczegolnie ich tlumaczenia:

> Chrześcijanie w Warszawie świętować Dzień Trzech Króli Trzech Króli lub
> Dzień 6 stycznia z roczną marcu.<
>
> https://voiceofeurope.com/2019/01/christians-in-pola
nd-celebrate-three-kings-day/

No widzisz? Dobrze, że nie Sześciu Króli!

12. Data: 2019-01-20 19:58:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> [...]
> Monitorowania Zachowań Rasistowskich. Dotacja ta została przez
> Stowarzyszenie wydatkowana w sposób nieprawidłowy"
>
> - czytamy w oświadczeniu.
>
> "Środki z dotacji były wypłacane z konta Stowarzyszenia i
> przekazywane założonej przez Stowarzyszenie spółce Graviti sp. z o.o.
> jako płatności za usługi, które nie były wykonane, lub płatności za
> towary kupowane przez spółkę na rynku wtórnym i odsprzedawane
> Stowarzyszeniu po znacznie wyższych cenach.
>

> No cóż, wypadki się zdarzają. Można robić wszystko, nie można dać się złapać:)

He he.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

13. Data: 2019-01-20 21:07:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 18:05, b...@g...com pisze:

> Zdefraudował big kaskę i narobił szumu, trza go było przymknąć
> bo sprawa się rypła:)
>
> Dobrze że sprawa się rypła bo widać jak swojaki piorą forsę:)

A co tam słychać u Rydza i w Caritasie?
https://natemat.pl/88587,nieswiety-caritas-o-czym-za
pomina-prawica-porownujac-wosp-do-katolickiej-organi
zacji

http://plock.wyborcza.pl/plock/1,35681,13506143,Ksie
zom__b__dyrektorom_plockiego_Caritasu__grozi_do.html
https://www.rp.pl/artykul/440049-Kto-wzial-pieniadze
-ubogich-.html

> Fundusze norweskie/Soros-> Fundacja Batorego-> następne fundacje w tym
> Stowarzyszenie Teatralne-> Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich.
>

> Krótko mówiąc w mętnej wodzie dobrze ryby....

Nareszcie napisałeś coś z sensem.

> No cóż, wypadki się zdarzają. Można robić wszystko, nie można dać się złapać:)

Właśnie odkryłeś dlaczego kościół ma takie przywileje do przelewania big
kaski poza systemem.
Ma coś do ukrycia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2019-01-20 21:11:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 18:07, b...@g...com pisze:

> E tam. Wiele źródeł jest lepsze niż jedno źródło.

Czyli powielenie fejkowej "informacji" z rosyjskiej trolllowni w 10
miejscach tworzy 10 źródeł? Potem linkują się nawzajem i mają 10 źródeł...
To logiczne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2019-01-20 21:25:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli powielenie fejkowej "informacji" z rosyjskiej trolllowni w 10
> miejscach tworzy 10 źródeł? Potem linkują się nawzajem i mają 10 źródeł...
> To logiczne.

No tak. Żydoniemiecka trollownia jest jedna a porządna. LOL

16. Data: 2019-01-20 21:54:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 21:25, XL pisze:

> No tak. Żydoniemiecka trollownia jest jedna a porządna. LOL

Trollowni nie czytam, więc nie wiem czy jest w porządku.
Jeżeli nawet nie jest w porządku, to w niczym to nie usprawiedliwia
waszych prawackich trollowni. Jako prawi i porządni nie musicie robić
tak jak oni.

Ale dobrze, ze zdajesz sobie sprawę, że czerpiesz "wiedzę" z prawackich
fejkowych trollowni. Gdybyś robiła to nieświadomie napisałbym, że jest u
ciebie postęp. Ale nie napiszę, bo robisz to (a potem powielasz) z
premedytacją.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2019-01-20 22:09:08

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Jan 2019 09:08:50 -0800 (PST)
doszła do mnie wiadomość
<6...@g...c
om>
od b...@g...com :

ta/

>Sprowadzenie tematu do absurdu nic nie da. Skazany i przyłapany to skazany
>i przyłapany niezależnie od tego jak durne linki ktoś do tego
>podepnie poza linkiem głównym.

Bzdety opowiadasz, te portale to klasyczne zarabianie na prawdzie
pomieszanej z fałszem, sęk w tym, że aby wyeliminować fałsz, trzeba
sięgnąć do źródel(których z reguły nie podają).
Nie ma najmniejszego sensu wchodzić na te portale.

18. Data: 2019-01-20 22:56:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Jan 2019 09:08:50 -0800 (PST)
> doszła do mnie wiadomość
> <6...@g...c
om>
> [...]
> sięgnąć do źródel(których z reguły nie podają).
> Nie ma najmniejszego sensu wchodzić na te portale

Zawsze mnie do szaleństwa zachwyca u ludzi pewnego autoramentu to ich
tajemnicze i protekcjonalne wobec mnie mówienie o istniejących gdzieś
,,źródłach" - o tej JEDYNEJ TAJEMNEJ PRAWDZIE, objawionej i dostępnej
oczywiście tylko im, przez co tylko oni mają monopol na PRAWDĘ, w
odróżnieniu od całej reszty, zadowalającej się rzucanymi im od niechcenia
okruchami z pańskiego stołu.
Kiedy tylko znów wobec kogoś odczuwam ten specyficzny rodzaj zachwytu, od
razu wiem, że to musi być PROROK!

19. Data: 2019-01-20 23:32:51

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia 20 Jan 2019 21:56:49 GMT
doszła do mnie wiadomość <5c44eea1$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :

> [...]
>okruchami z pańskiego stołu.
>Kiedy tylko znów wobec kogoś odczuwam ten specyficzny rodzaj zachwytu, od

Źródła zawsze istnieją(poza pewnymi przypadkami, o czym dalej) i każdy
może ich sobie poszukać, po czym zweryfikować, czy nie zostały żle
zacytowane lub celowo zakłamane.
Jeśli tych źródeł nie można znaleźć to najczęściej oznacza, że autor
zmyślił wszystko(np. na podstawie trendów popularności lub na
zamówienie) aby wywołać określone reakcje lub przyciągnąć więcej
czytających(tak czy inaczej odnosi korzyści).
Obawiam się, że tego typu biznes może spowodować cofkę
cywilizacyjną(już widać pierwsze niepokojące efekty).

20. Data: 2019-01-20 23:43:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obawiam się, że tego typu biznes może spowodować cofkę
> cywilizacyjną(już widać pierwsze niepokojące efekty).

Wskaż proroku przykładowe ,,źródło", do ktorego jest w stanie dotrzeć
przeciętny zjadacz chleba.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974