Wyrok dla ,,monitoringu" :-D

21. Data: 2019-01-21 08:53:17

Temat: Re: Wyrok dla ?monitoringu? :-D
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia 20 Jan 2019 22:43:37 GMT
doszła do mnie wiadomość <5c44f999$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :

>Wskaż proroku przykładowe ,,źródło", do ktorego jest w stanie dotrzeć
>przeciętny zjadacz chleba.

Przeciętny zjadacz chleba zna Google i może sobie poszukać posiłkując
się https://support.google.com/websearch/answer/134479?h
l=en .
Są też inne wyszukiwarki, naukowe, medyczne i inne.

Natomiast anonimowe podpisy pod artykułami, anonimowe portale, brak
spisu źródeł czy brak linków bezpośrednich to trzy czerwone lampki,
które powinny się zapalić czytelnikowi w głowie(trzy lampki - portal
do śmieci razem ze swoimi "informacjami").
Taka anonimowość występowała w "Trybunie Ludu" w czasie stanu
wojennego, teraz to wraca, a ludzie ślepo ufają takim
portalom(powstałym głównie w celu koszenia forsy z reklam, a wydawca
ma w dupie to, na czym zarabia, przyczyniając się do powstania burdelu
w głowie czytelników).

22. Data: 2019-01-21 10:02:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się https://support.google.com/websearch/answer/134479?h
l=en .
> Są też inne wyszukiwarki, naukowe, medyczne i inne.

Uff. Uspokoiłeś mnie ?
Teraz wiem, co rozumiesz przez ,,źródła" ?
--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

23. Data: 2019-01-21 11:54:07

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia 21 Jan 2019 09:02:43 GMT
doszła do mnie wiadomość <5c458ab2$0$504$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :

l=en .

>Uff. Uspokoiłeś mnie ?
>Teraz wiem, co rozumiesz przez ,,źródła" ?

Źródło to informacja, na którą powołuje się piszący artykuł.
Trzeba sobie sprawdzić, czy referujący nie zniekształcił pierwotnego
przekazu(w celu manipulowania czytelnikami czy ze zwykłej głupoty) lub
go nie zmyślił.

24. Data: 2019-01-21 17:37:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Trzeba sobie sprawdzić, czy referujący nie zniekształcił pierwotnego
> przekazu(w celu manipulowania czytelnikami czy ze zwykłej głupoty) lub

Pozozostaje jeszcze ustalenie, co uznajemy za ,,pierwotny przekaz" - bo
sorry, jest to wysoce płynne. Dla mnie žrodłem jedt TYLKO oryginalny
dokument - dla ciebie jak widzę jest to CZYJAŚ jego interpretacja, w
dodatku uznaniowo traktujesz, czyja jest pierwotna :-))

25. Data: 2019-01-21 18:47:28

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 21:12:03 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Czyli powielenie fejkowej "informacji" z rosyjskiej trolllowni w 10
> miejscach tworzy 10 źródeł? Potem linkują się nawzajem i mają 10 źródeł...
> To logiczne.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

No to masz peszka, na stronach GW stoi jak byk - skazany prawomocnie.

26. Data: 2019-01-21 18:51:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 22:56, XL pisze:

> [...]
> oczywiście tylko im, przez co tylko oni mają monopol na PRAWDĘ, w
> odróżnieniu od całej reszty, zadowalającej się rzucanymi im od niechcenia

Piszesz o swojej religii i kościele?

> Kiedy tylko znów wobec kogoś odczuwam ten specyficzny rodzaj zachwytu, od
> razu wiem, że to musi być PROROK!

Też tak mam gdy słyszę protekcjonalny ton jakiegoś księdza, albo innego
religianta twierdzącego, że ma monopol na prawdę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2019-01-21 19:27:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-21 o 18:47, b...@g...com pisze:

> No to masz peszka, na stronach GW stoi jak byk - skazany prawomocnie.

A tobie trzeba jak zwykle łopatologicznie:
Po pierwsze, odniosłem się do szamba w komentarzach pod tym "artykułem".
Po drugie, odniosłem się do "logiki" tworzenia 10 źródeł, poprzez
linkowanie prawackich (proputinowskich) portali samych do siebie. 99% na
tych stronach to fejki, pozostały 1% to celowo spreparowana w odpowiedni
sposób dla słabowitych umysłów informacja prawdziwa.

Czego znowu nie zrozumiałeś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2019-01-26 12:00:36

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> tych stronach to fejki, pozostały 1% to celowo spreparowana w odpowiedni
> sposób dla słabowitych umysłów informacja prawdziwa.

Odniosłeś się do wszystkiego poza meritum. Nędza panie, nędza.

DO RODZICÓW!
,,Wyrazy kondolencji".
Kanalie
cos mi umknelo