Wyrzucony pracownik IKEA

21. Data: 2019-07-23 11:05:37

Temat: Re: Wyrzucony pracownik IKEA
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2019 o 01:30, j...@o...pl pisze:

> jednak zaraz wyrzucać chłopaka za to, że przytoczył
> Pismo Święte ganiące rozpustę, czy naganne relacje seksualne,
> to gruba przesada.

Wyrzucili za nawoływanie do przemocy.

Trzeba być idiotą ze zrytym religią łbem, żeby przemoc nazywać
"ganieniem". Tacy jak ty torturowali kobiety i palili je na stosie.
Nazywali to "ganieniem czarownic".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2019-07-23 18:14:12

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 22 Jul 2019 17:07:00 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <4...@g...c
om>
od j...@o...pl :

>Słowem mówiąc, ta obecna "awangarda" światowa jest strasznie zacofana,
>jeśli myśli, że ktokolwiek myślący nie wie, że jedynym jej celem
>jest zepsucie człowieka skutkujące przejęciem nad nim kontroli
>i, co za tym idzie, zniewolenie całego ziemskiego społeczeństwa.

2. Odrzucenie nowoczesności i irracjonalizm - przykładem może być niechęć do idei
Oświecenia jako źródła upadku moralnego. Warto zwrócić uwagę, że z polskiego słownika
politycznego powoli zaczęły znikać takie słowa, jak: ,,modernizacja",
,,nowoczesność",
,,innowacyjność"? Wzorce z Zachodu, wyznaczające dotąd standardy i cele, teraz
uważane są
za przejaw zagrażającej przyszłości narodu degrengolady.

23. Data: 2019-07-23 18:14:23

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 22 Jul 2019 16:30:20 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <8...@g...c
om>
od j...@o...pl :

>biorąc pod uwagę niskie zarobki i często brak możliwości rozwoju,
>to i owszem. jednak zaraz wyrzucać chłopaka za to, że przytoczył
>Pismo Święte ganiące rozpustę, czy naganne relacje seksualne,
>to gruba przesada.

12. Machismo i militaryzacja: Ponieważ heroizm i wojna to trudne zabawy, faszyści
lubią
skupiać swoją uwagę na sprawach seksu. Machismo zakłada pogardę dla kobiet,
nietolerancję
i potępienie niestandardowych zwyczajów seksualnych, od czystości do homoseksualizmu.

24. Data: 2019-07-23 21:56:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-23 11:05, Kviat wrote:

> Wyrzucili za nawoływanie do przemocy.

Teraz już przestanie, nawoływać.

//wyjrzyj przez okno, czy nie stoi?

25. Data: 2019-08-17 08:08:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 11:05:38 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> Trzeba być idiotą ze zrytym religią łbem, żeby przemoc nazywać
> "ganieniem". Tacy jak ty torturowali kobiety i palili je na stosie.

sam wróć do zdrowia

26. Data: 2019-08-17 08:18:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 21:57:31 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Teraz już przestanie, nawoływać.

cytował. tylko cytował. nic więcej.
i choć można mieć obiekcje do Starego Testamentu,
to za cytowanie nikogo zwalniać z pracy nie można.
tak samo jak za światopogląd, wszelaki.

to, że Kviatek pisze o paleniu czarownic, jest dobre,
pomijając to, że dokładnie tak samo wyraża się jak ci,
którzy to czynili.

jacek

27. Data: 2019-08-17 08:40:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wyrzucili za nawoływanie do przemocy.
>
> Trzeba być idiotą ze zrytym religią łbem, żeby przemoc nazywać
> "ganieniem". Tacy jak ty torturowali kobiety i palili je na stosie.
> Nazywali to "ganieniem czarownic".

proszę napisz jaką przemoc i ku komu osobiście ten facio zastosował?
proszę napisz kogo torturowałem i, chyba później, paliłem na stosie?

tak prawdę mówiąc, kviecie kochany, to ty i ta wasza cnn, tvn, onet i kod -owska
zgraja zabiłaby chętnie wszystkich w miarę uczciwych ludzi.
także, gdyby to tylko było możliwe, Boga.

pozdrawiam,
jacek

28. Data: 2019-08-17 11:11:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.08.2019 o 08:18, j...@o...pl pisze:

> cytował. tylko cytował. nic więcej.
> to za cytowanie nikogo zwalniać z pracy nie można.

Nie za cytowanie został zwolniony, tylko za to, że z tym cytatem się
zgadza i nawołuje do nienawiści.

> tak samo jak za światopogląd, wszelaki.

Żaden normalny pracodawca nie chce mieć w swojej ekipie faszystów. W
normalnym kraju faszystów wsadza się do więzień, a nie zatrudnia.
W normalnym kraju nawet z uczelni wywalają pajaców, którzy propagują
wśród studentów poglądy faszystowskie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2019-08-17 11:22:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.08.2019 o 08:40, j...@o...pl pisze:

> proszę napisz jaką przemoc i ku komu osobiście ten facio zastosował?

Karalne jest również nawoływanie do przemocy.

> proszę napisz kogo torturowałem i, chyba później, paliłem na stosie?

Zrobiłbyś to, gdybyś tylko miał taką możliwość, ale obecnie prawo ci
tego zabrania.
Fanatycy religijni zawsze tak robili i robią, dlatego trzeba ich mocno
trzymać na smyczy.
Możesz się o tym dowiedzieć czytając podręczniki historii oraz zobaczyć
współczesne relacje w TV, w których fanatycy religijni z bogiem w gębie
wysadzają się, obcinają ludziom głowy i wysyłają swoje własne dzieci na
śmierć.

> tak prawdę mówiąc, kviecie kochany, to ty i ta wasza cnn, tvn, onet i kod -owska
> zgraja zabiłaby chętnie wszystkich w miarę uczciwych ludzi.

Faszyści i fanatycy religijni nie są uczciwymi ludźmi. Znowu mieszasz
pojęcia.

> także, gdyby to tylko było możliwe, Boga.

Ja wiem, że masz umysł dziecka i wiele oczywistych rzeczy trzeba ci
tłumaczyć jak dziecku, więc ciesz się chwilą, że wyjątkowo miałam ochotę
ci te oczywistości wytłumaczyć. Doskonale rozumiem, że tłumaczenie
czegoś fanatykowi religijnemu to strata czasu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2019-08-18 02:36:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-17 11:11, Kviat wrote:

> [...]
> normalnym kraju faszystów wsadza się do więzień, a nie zatrudnia.
> W normalnym kraju nawet z uczelni wywalają pajaców, którzy propagują

//sie zastanów, za wczasu, co bedziesz robił, jak się sorosowi forsa
skończy...?

polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".
UW się spisał! dr. House byłby wniebowzięty za życia... ;)
chamom wszelakim