Wyrzuty sumienia

1. Data: 2002-02-10 20:59:13

Temat: Wyrzuty sumienia
Od: "Witek" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam grypę. Męczyłem się dwa dni i wreszcie postanowiłem iść do lekarza.
Niewątpliwie skończy się to zwolnieniem 3-5 dniowym.
Zaszczepiłem się na grypę, bo w firmie kazano. Lodów nie żarłem. Boso po
śniegu nie biegałem. Dałem znać o przewidywanej nieobecności 1,5 doby przed
czasem.
Czemu więc odczuwam wyrzuty sumienia i poczucie winy???
I co znimi zrobić?

--
Pozdrawiam - Witek.

1. Data: 2002-02-10 23:18:54

Temat: Re: Wyrzuty sumienia
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <B...@i...pl> napisał w wiadomości
..
> [...]
przed
> czasem.
> Czemu więc odczuwam wyrzuty sumienia i poczucie winy???

najlepiej szybko odchorowac:)

1. Data: 2002-02-11 08:30:07

Temat: Odp: Wyrzuty sumienia
Od: Aleksander Nabagło <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Użytkownik Witek <B...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@a...opole.dialup.inetia.
pl...
> [...]
> czasem.
> Czemu więc odczuwam wyrzuty sumienia i poczucie winy???
Ewidentnie w Twojej firmie potrafia ciezko oddzialywac
na nieswiadomosc pracownikow ...

Tylko, jesli sie nie wykurujesz porzadnie i zdarzylyby
sie jakies powazne powiklania, to, jak sadzisz,
czy Twoi przelozeni mieliby jakies wyrzuty sumienia,
czy po prostu zatrudniliby kogos nowego
(i byliby zadowoleni z siebie, bo sprawnie dzialaja)?

.

1. Data: 2002-02-11 17:31:13

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <B...@i...pl> napisał

> Mam grypę. Męczyłem się dwa dni i wreszcie postanowiłem iść do lekarza.

Trafna decyzja, nie wiem czy diagnoza także?
Trudno odróżnić przeziębienie od grypy, ale epidemia grypy znad Ukraniny
zbiera już swoje żniwo :-(
Duuuuuuuużo zdrówka :-)

[cut]

> Czemu więc odczuwam wyrzuty sumienia i poczucie winy???
> I co znimi zrobić?

Typowe dla pracoholika, człowieka bardzo odpowiedzialnego. Tu nie poradzę,
bo sama na to cierpię :-(
Masoneczka
moc uśmiechów :-)

1. Data: 2002-02-12 12:28:57

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siema!

> Typowe dla pracoholika, człowieka bardzo odpowiedzialnego. Tu nie
poradzę,
> bo sama na to cierpię :-(

A jak się zarazić pracoholizmem? :-)))

pozdry
Mela
--
Zaiste, najlepszym lekarstwem na ból głowy jest topór.
Wywołuje niestety niepożądane skutki uboczne... hehe :o)

1. Data: 2002-02-13 09:57:49

Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Feb 2002 18:31:13 +0100, "Masoneczka"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>Typowe dla pracoholika, człowieka bardzo odpowiedzialnego. Tu nie poradzę,
>bo sama na to cierpię :-(

A za co odpowiedzialnego? Bo chyba nie za siebie :-)

pozdrowienia,
Dawid

ICQ: 16199503

1. Data: 2002-02-13 13:05:16

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <p...@u...gda.pl> napisał w wiadomości

> A za co odpowiedzialnego? Bo chyba nie za siebie :-)

Trudno mi zgadnąć :-| może za dobro ludzkości ;-)

Masoneczka vel Ania
Moc uśmiechów

1. Data: 2002-02-15 14:12:36

Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj sie stary... ;-))) orderu i tak Ci nie dadza !!! a zdrowie masz
TYLKO JEDNO :-))) Nie mysl sobie, ze grypa to blaha choroba - niewyleczona
moze pozostawiac bardzo powazne powiklania... z powaznymi wadami serca
wlacznie !!! Nie lekcewaz swojego zdrowia i nie przejmuj sie robota !!!
:-)))
pozdrawiam
robercikus

1. Data: 2002-02-15 19:12:36

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu więc odczuwam wyrzuty sumienia i poczucie winy???
> I co znimi zrobić?

zrozum ze jestes dla firmy tylko pionkiem, ktory w kazdej chwili mozna
wyrzucic z szachownicy i powinno ci przejsc

dziki

ps. jesli nie zgadzasz sie z moja opinia co do "pionka" to odpowiedz sobie
na pytanie jaki jest interes firmy.

Hipnoza- szukam ksiazek
Pamiec
testy