Wyrzuty sumienia

1. Data: 2019-08-21 17:23:09

Temat: Wyrzuty sumienia
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe, czy ikselka też ma wyrzutu sumienia? W końcu to to samo
towarzystwo...
https://www.facebook.com/notes/piotr-fija%C5%82kowsk
i/emigate-ziobro-piebiak-i-sp%C3%B3%C5%82ka/21955489
90735624/

https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Afera-Piebiaka
.-Emilia-S.-zabrala-glos.-Caly-hejt-robilam-dla-Pols
ki

,,Dzisiaj czuję się oszukana i wykorzystana. Tak, ten cały hejt robiłam
dla Polski. Ponieważ wierzyłam, że walczę ze złymi ludźmi. Przyjmowałam
za prawdę, że Polsce szkodzi kasta, czyli konkretni sędziowie, którzy
sprzeciwiają się robieniom porządków w wymiarze sprawiedliwości. Jak to,
takie indywidua miały być polskimi sędziami? Miały wydawać wyroki w
imieniu Polski z polskim godłem na pierwszej stronie? Mieli dalej
krzywdzić ludzi? Byłam naiwna, wierzyłam, że proszą mnie o pomoc ci
lepsi, ci, którym Polska, a nie własna kariera i kieszeń leżą na sercu.
Patrioci, prawdziwi Polacy" - dodała oświadczeniu.

,,Klapki opadły mi z oczu. Te metody, wzięte z poprzedniego ustroju. To,
co robiłam, było obiektywnie złe. Nie da się tego usprawiedliwić.
Przepraszam tych, których hejtowałam. Żałuję tego. Chciałabym umieć
cofnąć czas" - dodała.

Jej zdaniem ,,Polska, Polacy, muszą poznać prawdę o tym, jak działa
machina propagandy i niszczenia ludzi w Polsce".

"Mam wyrzuty sumienia, bardzo ciężko się z nimi żyje. Próbuję jakoś
naprawić wyrządzone zło. Zacząć życie z czystym sumieniem, na nowo."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-08-21 19:32:56

Temat: Re: Wyrzuty sumienia
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/08/2019 o 16:23, Kviat pisze:
> [...]
>
> "Mam wyrzuty sumienia, bardzo ciężko się z nimi żyje. Próbuję jakoś
> naprawić wyrządzone zło. Zacząć życie z czystym sumieniem, na nowo."

tak z drugiej strony to co ja ruszylo? to zawsze jest intrygujace

--
gazebo

3. Data: 2019-08-21 22:32:59

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 21 Aug 2019 17:23:09 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d5d61de$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
od Kviat :
> [...]
>
>"Mam wyrzuty sumienia, bardzo ciężko się z nimi żyje. Próbuję jakoś
>naprawić wyrządzone zło. Zacząć życie z czystym sumieniem, na nowo."

Fajne bagno, w dodatku pojawiły się pogłoski o jakichś kartach prepaid, które
zakupiło
sobie ministerstwo Ziobry.

4. Data: 2019-08-21 22:36:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-21 19:32, gazebo wrote:
> [...]
ki

> tak z drugiej strony to co ja ruszylo? to zawsze jest intrygujace

może tera, zajmie się komornikami?

http://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/7,48722,25039
003,oswiadczenia-majatkowe-komornikow-jachty-domy-au
ta-i-10-kilogramow.html?disableRedirects=true

5. Data: 2019-08-21 22:41:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-21 22:32, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> pojawiły się pogłoski o jakichś kartach prepaid, które zakupiło
> sobie ministerstwo Ziobry.

jak sputnik.ru nie dementował, to nie wiadomo, czy to prawda?

6. Data: 2019-08-22 19:55:09

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen napisał:

> Fajne bagno, w dodatku pojawiły się pogłoski o jakichś kartach prepaid, które
zakupiło
> sobie ministerstwo Ziobry.

Jeżeli nawet kart nie było, to mogły przecież być.
cyt.
,,nie ma dowodów działania pedofilskiej siatki w redakcji Gazety Wyborczej"

7. Data: 2019-08-22 21:22:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/08/2019 o 21:36, Izaura pisze:
> [...]
i/emigate-ziobro-piebiak-i-sp%C3%B3%C5%82ka/21955489
90735624/

.-Emilia-S.-zabrala-glos.-Caly-hejt-robilam-dla-Pols

na to sa dziecioly

--
gazebo

8. Data: 2019-08-22 22:10:06

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 22 Aug 2019 10:55:09 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <e...@g...c
om>
od s...@g...com :

>Jeżeli nawet kart nie było, to mogły przecież być.
>cyt.
>,,nie ma dowodów działania pedofilskiej siatki w redakcji Gazety Wyborczej"

Ziobro to kiedyś objaśniał na przykładzie niszczarki i dyktafonu.

9. Data: 2019-08-24 20:19:30

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.08.19 um 22:32 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
ki

> Fajne bagno, w dodatku pojawiły się pogłoski o jakichś kartach prepaid, które

Ciekawe czy ludzi ze zrozumieniem czytajacych usenet i rozne fora
zaskoczyly te rewelacje. Trolle i hejterzy pisowscy od lat sa tam
obecni. Teraz tylko znalazly sie na to dowody.

--
saluto
Silvio Balconetti

10. Data: 2019-08-25 20:27:04

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Silvio Balconetti napisał:
> Teraz tylko znalazly sie na to dowody.

Ano. 2015r
https://s6.ifotos.pl/img/7793308-o_qsspqxw.jpg

ctrl+v
https://s6.ifotos.pl/img/006jpg_qsspqqx.jpg

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kinga_Gajewska
https://pbs.twimg.com/media/CxuM6eLXEAAO-Xq.jpg

Grenlandia nie na sprzedaż
Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...
Róbmy swoje!
Eksterminacja poprzez tolerancję - rozmowa z Krzysztofem Karoniem cz 1. ZOBACZ KONIECZNIE
Szwajcaria tez upada