Wysiadam

1. Data: 2002-08-11 05:06:35

Temat: Re: Wysiadam
Od: "Joasia" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1fgr0tz.1ntfro9bf68hmN%w...@t...com.pl...
> Z dniem dzisiejszym o ponad pieciu latach uczstnictwa w grupie
> pl.rec.kuchnia. postanowilem przestac nie tylko pisac, ale tez czytac
> wiadomosci z tej grupy. Coz, grupa zeszla zupelnie na psy.

Wladyslawie, okaz swoja wielkodusznosc wobec naszych slabosci i
od czasu do czasu jednak sie odezwij. Badz wyrozumialy, ta grupa jest takze
dla tych, ktorzy ucza sie smazyc jajecznice. Wiem, ze moze to irytowac tak
wspanialych mistrzow kuchni jak Ty i pare innych osob tutaj, ale niech Ci
bedzie milo, ze tyle osob docenia Twoja wiedze i chce z niej korzystac.
Pozdrawiam, J.

1. Data: 2002-08-11 09:24:13

Temat: Wysiadam
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Z dniem dzisiejszym o ponad pieciu latach uczstnictwa w grupie
pl.rec.kuchnia. postanowilem przestac nie tylko pisac, ale tez czytac
wiadomosci z tej grupy. Coz, grupa zeszla zupelnie na psy. Szkoda mi
czasu. Zaluje. Moze za jakis czas znowu sprobuje.

Wladyslaw

1. Data: 2002-08-11 09:39:31

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> [...]
> wiadomosci z tej grupy. Coz, grupa zeszla zupelnie na psy. Szkoda mi
> czasu. Zaluje. Moze za jakis czas znowu sprobuje.

hau, hau!

1. Data: 2002-08-11 09:47:57

Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiadomosci z tej grupy. Coz, grupa zeszla zupelnie na psy. Szkoda mi
> czasu. Zaluje. Moze za jakis czas znowu sprobuje.

A ja 'wsiadlam' jakis miesiac temu i uzaleznilam sie:)
Nie szkoda mi czasu, bo ten ktory marnotrawilam na zastanawianiu sie co
znowu ugotowac. spedzam sobie tu i dowiaduje sie mnostwo ciekawych rzeczy.
No i Puszkkka Patrycji:) Tu ja znalazlam:) Moje wege posilki nabraly blasku.

pozdrawiam serdecznie
atucha

1. Data: 2002-08-11 09:59:25

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomosci z tej grupy. Coz, grupa zeszla zupelnie na psy. Szkoda mi
> czasu. Zaluje. Moze za jakis czas znowu sprobuje.

WYLOPOTALES sie, Wladyslawie, to nie grupa- lecz Ty,
wrocisz tu szybciej niz myslisz, kazdy tak ma co jakis czas; myslalam, ze
juz to wiesz...

serdecznie pozdrawiam Jola L-L

1. Data: 2002-08-11 10:11:50

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pl.rec.kuchnia. postanowilem przestac nie tylko pisac, ale tez czytac
> wiadomosci z tej grupy. Coz, grupa zeszla zupelnie na psy. Szkoda mi

Poniekąd masz Władysławie rację i ja też żałuję. Mam nadzieję, że
wrócisz i będziesz pisać, bo jesteś prawdziwąkopalnią wiedzy,
z którą nikt tu nie może się równać. Pozdrawiam Cię serdecznie.

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

1. Data: 2002-08-11 11:19:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Poniek?d masz W?adys?awie racj? i ja te? ?a?uj?. Mam nadziej?, ?e
>wrócisz i b?dziesz pisa?, bo jeste? prawdziw?kopalni? wiedzy,
>z któr? nikt tu nie mo?e si? równa?. Pozdrawiam Ci? serdecznie.

sie pod tym ronwiez podpisuje, majac nadzieje, ze spad jest
glownie oparty na sezonie urlopowym trwajacym od czerwca. byle do
jesieni.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-11 18:08:12

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
w wiadomosci news:31icluckfrt2k0goptmvgnej6m31ls74og@4ax.com...
Szkoda mi

prawdziw?kopalni? wiedzy,

> sie pod tym ronwiez podpisuje, majac nadzieje, ze spad jest
> glownie oparty na sezonie urlopowym trwajacym od czerwca. byle do

I ja tak mysle. Bez Wladyslawa nie wyobrazam sobie grupy.
A juz od 2 lat obserwuje letnia dekadencje na grupie...

:-) Monika

1. Data: 2002-08-11 19:58:34

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda bo bedzie jeszcze smutniej.
Powodzenia na "bezgrupiu".
Dzieki za Twoje teksty,ktore zawsze z przyjemnoscia czytalem.

marek

1. Data: 2002-08-11 20:28:53

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@w...pl> napisał (a):

> Wladyslawie, okaz swoja wielkodusznosc wobec naszych
> slabosci i od czasu do czasu jednak sie odezwij. Badz wyrozumialy, ta
> grupa jest takze dla tych, ktorzy ucza sie smazyc jajecznice.

Szczerze pisząc, nie sądzę, żeby Władysława drażniły akurat pytania
o wykonanie prostych dań (zwłaszcza że te proste dania mogą być
wielkim wyzwaniem, a dobre ich wykonanie wcale nie jest takie ot,
splunąć).

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

co do USA z POLSKI
Re: Kawa mrożona
Gdansk,13-go-lista obecnosci
zupa rybna ale jak?