Wysoka goraczka...

1. Data: 2002-04-21 21:56:57

Temat: Wysoka goraczka...
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od piątku u mojego syna (11lat), utrzymuje się wysoka goraczka.
15 marca mały zachorował na anginę, pani doktor przepisała mu antybiotyk,
odbył całą kurację.
Niestety podczas świąt, będąc u babci oblewał się wodą (miał mój zakaz:((,
angina wróciła, dostał drugi antybiotyk, przeszedł ponownie całą kurację i
poszedł do szkoły. Niestety w piątek już rano zaczeła podnosić mu się
temperatura i poszłam z nim do lekarza...powiedziano mi, że do osłabionego
organizmu przypałętał się jakiś wirus.
Mały nigdy tak ciężko nie chorował, zapalenie gardła czasem lub
przeziębienie, aż tu nagle choroba za chorobą.
Dziś czuje się lepiej, ale ja chciałabym się zapytać czy to możliwe aby
temperatura 39,6 utrzymywała się
przez dwie noce??
Podawałam mu paracetamol, 4 razy na dobę ochładzałam go kompresami, zrobiłam
mu letnią kąpiel, ale temperatura po obniżniu się do 38,4 szybko
rosła...wystraszyłam się, bo nigdy nie musiałam podczas choroby dzieci
podawać tak często paracetamol.
czy to mozliwe, ze osłabiony organizm po dwóch kuracjach antybiotykowych,
tak żle przechodzi te trzecia chorobe z rzedu??

Pozdr.
Ula
www.ulast.prv.pl

2. Data: 2002-04-21 22:57:04

Temat: Re: Wysoka goraczka...
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrobiłam
> mu letnią kąpiel,

Kapalas go? Trzeba bylo wsadzic go do lodowki!
incz

3. Data: 2002-04-22 15:31:55

Temat: Odp: Wysoka goraczka...
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> Kapalas go? Trzeba bylo wsadzic go do lodowki!
> incz

Brdzo zabawne :-/
U.

plomienna twarz, dekoncentracja po krotkim wysilku
Predkość rośnięcia włosów ;-)
Pytanie o microgynon oraz o lekarzy ginekologów
cukrzyca typu I i wyjazd
diane-nie wziełam