Wystawa DMC

1. Data: 2004-03-02 09:08:55

Temat: Wystawa DMC
Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

Może kogoś zainteresuje wystawa DMC "Kolekcja 2004".
Kolekcja obejmuje 700 prac wykonanych ręcznie w następujących kategoriach:
Kreacje, Dekoracje, Klasyka, Dziecko. Podczas wystawy prowadzony będzie
kiermasz artykułów DMC oraz zaprezentowane zostaną nowe techniki haftu.
Wystawa będzie pokazana w następujących miastach: Łódź, Warszawa, Białystok,
Rzeszów, Katowice, Wrocław, Poznań, Gdynia w okresie od 18 marca do 4
kwietnia (w zależności od miasta).
Jeżeli będziecie zainteresowane to podam dokładne daty i adresy.
Informacje podaję na podstawie notki w "Kram z robótkami" nr 3/2004.

Annach
GG#3201174

1. Data: 2004-03-02 09:50:46

Temat: Re: Wystawa DMC
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annach" <a...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
> Może kogoś zainteresuje wystawa DMC "Kolekcja 2004".
<ciach>
> Jeżeli będziecie zainteresowane to podam dokładne daty i adresy.

Bardzo proszę ;-)))

Krysia
( Gliwice )

1. Data: 2004-03-02 10:38:41

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annach" napisał w wiadomości
> Może kogoś zainteresuje wystawa DMC "Kolekcja 2004".
> Podczas wystawy prowadzony będzie
> kiermasz artykułów DMC oraz zaprezentowane zostaną nowe techniki haftu.

Hehe we Wrocławiu to pewnie będzie taki sam kiermasz jak ostatnio czyli
kompletnie nic, a jak człowiek się zapyta to mu tylko burkną coś ledwo
zrozumiele, że będzie w sklepach... Ale poproszę o termin przynajmniej
będzie można popatreć.
Elen

1. Data: 2004-03-02 10:43:40

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę ;-)))
> Krysia
> ( Gliwice )

18 marca - Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Uniwersytetu Łódzkiego, ul.
Kopcińskiego16/18, Łódź
20-21 marca, PREMIERA - Centralna Biblioteka Publiczna, ul. Krakowskie
Przedmieście 66, Warszawa
23 marca - Hotel Gołębiowski, ul. Pałacowa7, Białystok
25 marca - Hotel Rzeszów, Al. Ł. Cieplińskiego 2, Rzeszów
27 marca - "Spodek" sala między lodowiskiem, a halą główną, Al. Korfantego
35, Katowice
30 marca - Hotel Inter przy hali "Orbita", ul. Wejherowska 2, Wrocław
1 kwietnia - Pensjonat "Topaz", ul. Przemysłowa 34a, Poznań
3-4 kwietnia - Morski Instytut Rybacki, ul. Kołłątaja 1, Gdynia

Annach
GG#3201174

1. Data: 2004-03-02 11:37:56

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
[...]

Ja też byłam na tej wystawie i odniosłam zupełnie inne wrażenie. Fakt
kiermasz to był żaden ale rozmawiałam z organizatorami wystawy i podobno
tegoroczny ma być zupełnie inny. Mnie się podobało tam wszystko, ale ja nie
byłam nastawiona na zakupy tylko na oglądanie. Z pewnością bardziej
zaawansowane hafciarki czuły niedosyt, dla mnie było ok. W tym roku też
pójdę. Dziękuje za informacje o terminie wystawy.
Pozdrawiam serdecznie
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-03-02 12:12:27

Od: "KingaZ" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1 kwietnia - Pensjonat "Topaz", ul. Przemysłowa 34a, Poznań
> 3-4 kwietnia - Morski Instytut Rybacki, ul. Kołłątaja 1, Gdynia

witam:)
a w jakich godzinach odbedzie sie ten kiermasz w poznaniu?z gory dziekuje za
odpowiedz:)

Pozdrawiam
KingaZ

1. Data: 2004-03-02 16:49:21

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> a w jakich godzinach odbedzie sie ten kiermasz w poznaniu?z gory dziekuje
> [...]

Niestety nie jest mi nic wiadomo (ani o godzinach, ani ewentualnych
kosztach - miałam takie pytanie na GG) o szczegółach wystawy, oprócz tego co
wcześniej napisałam. Tytułem wyjaśnienia - nie mam nic wspólnego z
organizacją tej imprezy, podzieliłam się jedynie z Wami informacją wyczytaną
w gazetce robótkowej.
Może dziewczyny, które w zeszłym roku były na takowej imprezie się
wypowiedzą jak było, natomiast aktualnych informacji można chyba szukać w
miejscu organizacji wystawy lub w przedstawicielstwie DMC w Polsce, bodajże
w Łodzi (gdzieś miałam telefon - jak byłby potrzebny to poszukam).

Annach
GG#3201174

1. Data: 2004-03-02 17:06:56

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
We Wroclawiu wystawe bedzie mozna obejrzec 30 marca w Hotelu przy
hali "Orbita", ul. Wejherowska.
Pozdrawiam
Beata

[xxx]poszukiwania