Wystawa DMC w Gdyni

1. Data: 2004-04-03 16:34:50

Temat: Wystawa DMC w Gdyni
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis bylam na wystawie DMC w Gdyni.
Musze sie przyznac, ze bardzo mi sie podobalo !
Prawie wszystkie prace juz kiedys widzialam w necie lub w katalogu, jednak
to nie to samo co zobaczyc w rzeczywistosci ! Wiele prac, na ktore zupelnie
nie zwrocilabym uwagi w katalogu oprawione w ramke wyglada niezwykle
interesujaco !
Kiermasz owszem, jednak ja nie planowalam kupowania czegokolwiek, wiec nie
bylam "zgorszona" cenami. Zreszta te ceny wcale nie byly takie szokujace i
bylo w czym wybierac.
Panie byly bardzo mile i usmiechniete.
Jesli kogos interesuja fotki zrobione na wystawie, to umiescilam ich
"troche" (100) na FTPie http://www.gdynia.mm.pl/~ilonaw1/ beda one tam
lezaly do poniedzialku. W poniedzialek wieczorem umieszcze koleja setke. Z
gory mowie, ze to nie sa wszystkie prace, ktore byly na wystawie, bylo ich
duzo ponad 200. Milego ogladania.

A jutro chyba pojde jeszcze raz... ;-)

--
Pozdrawiam Ilona,
Gdynia

1. Data: 2004-04-03 17:01:16

Temat: Re: Wystawa DMC w Gdyni
Od: "izap" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,hej!
Ja też byłam (hmm...miodu i wina nie piłam:-) ale było bardzo fajnie.
Prace które w katalogu oglądałam i nie zrobiły na mnie wrażenia, w
rzeczywistości okazały się bardzo ciekawe. Oczywiście wiele z nich znam z
netu, ale nie przeszkadzało mi to. Innaczej praca wygląda w komputerze czy w
katalogu, a innaczej" na żywca". Panie bardzo miłe, na zakupy się również
nie nastawiałam, więc niczym nie byłam zgorszona:-)
pozdrawiam
Iza,Gdynia
p.s
może ja też jutro pójde jeszcze raz;-)

1. Data: 2004-04-03 18:07:29

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

super zdjęcia... od razu spytam: czy ma ktoś wzór tych bratków w
doniczkach?? Please...
Pozdr. B.
n...@o...pl

1. Data: 2004-04-03 19:07:30

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a u mnie na dysku wlasnie sie rozgoscily fotki i wygladaja cudnie....
Dzieki Ilonko, wiele radosci mi uczynilas i znacznie wydluzylas kolejke do
wyszycia!!!
pozdrowionka

Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-04-03 20:22:12

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie.... przy okazji zapytam o wzorki, moze ktos posiada wzorki do
fotek nr :36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 49, 51
Od razu mowie, ze szukam zworkow dla mojej 12-to letniej corki ;-) Ona chce
je zrobic !!
Te bratki w doniczkach tez sa sliczne... ale ich nie mam :(
--
Pozdrawiam Ilona,
Gdynia

xxxstrasznie pragn e to miec:)