Wystawa Tworcow Ludowych...

1. Data: 2004-02-28 13:18:56

Temat: Wystawa Tworcow Ludowych...
Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Postanowilam koniecznie poinformowac Was , kochane pracusie, o...
VII Wystawie Tworcow Ludowych i Rzemiosla Artystycznego pogranicza polsko-
czeskiego , ktora odbedzie sie w dniach 4-6. 06.2004 w moim miasteczku Prudnik
{woj. opolskie)
W zeszlym roku uczestniczylo 230 tworcow, ktorzy prezentowali minnmi :
pisanki, szopki, hafty, koronki, witraze, garncarstwo, malarstwo...
Udzial tworcow w wystawie jest BEZPLATNY!!!
Musze Wam powidziec, ze nigdy nie bralam udzialu w takiej imprezie, poniewaz
nie mam zbyt wiele prac, ale ogladajac Wasze "CHWALE SIE" stwierdzam, ze
mozecie polaczyc sie w grupki i wystawic swoje prace!!!
Jest to fajna zabawa i odskocznia od dlubaniny...
Jezeli jestescie zainteresowane szczegolami imprezy, piszcie na priv, a wysle
wyczerpujaca odpowiedz.
Pozdrawiam Lalka

ps. ABSOLUTNIE nie mam w tym interesu, lecz czuje sie w obowiazku Was o tym
powiadomic:-)

1. Data: 2004-03-04 07:02:51

Temat: Re: Wystawa Tworcow Ludowych...
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lalka" <l...@w...pl> napisał
> [...]
> nie mam zbyt wiele prac, ale ogladajac Wasze "CHWALE SIE" stwierdzam, ze
> mozecie polaczyc sie w grupki i wystawic swoje prace!!!
<ciach>

No cóż, może i mam się czym pochwalić ;-))), ale jakoś sobie nie wyobrażam,
że mogłabym to gdzieś publicznie wystawiać ;-)))
W końcu nie robię na pokaz, tylko zwykle na prezenty czy do domku.
Ale podjechać i pooglądać to chętnie ;-)))

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2004-03-04 11:01:27

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W końcu nie robię na pokaz, tylko zwykle na prezenty czy do domku.
> Ale podjechać i pooglądać to chętnie ;-)))

Całkiem jak ja:-))))))

Agatek

1. Data: 2004-03-04 16:39:59

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam Lalka:-)

1. Data: 2004-03-04 16:54:08

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lalka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

No widzisz, zrobimy "dziki tłum" na widowni ;-))))

Krysia

xxx - znowu Klimt i prośba
milosniczkom M.Powela
konkurs