Wystrzelać całą służbę zdroowia:prywatną i państwową.

61. Data: 2005-10-09 07:34:07

Temat: ..........
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. a co tam po tej lacinie ci napisali?
> skoro ci cie nie chce, to po jakiego diabla zawracasz innym glowe swoimi
> paranoidalnymi problemami?
Ten wątek jest na temat ignorancji słuzby zdrowia
i lekceważenia przez nią pacjentów.
A nie na temat mojego wyroska robaczkowego wycinanego 2 razy, zresztą bardzo
wiele lat temu.

W tej chwili dodam jeszcze : również na temat bezczelności twojej.

62. Data: 2005-10-09 08:14:57

Temat: Re: ..........
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.000001eb.4348c7ef@newsgate.onet.pl...

nadal grupa nie otrzymala odpowiedzi

to bylo wczoraj, wiec nie wciskaj wszystkim kitu

skoro sama ujelas to w watku - to jest!

> Ten wątek jest na temat ignorancji słuzby zdrowia
> i lekceważenia przez nią pacjentów.

zgadza sie, a teraz i takze na temat lekcewazenia grupy przez ciebie

> A nie na temat mojego wyroska robaczkowego wycinanego 2 razy, zresztą
bardzo
> wiele lat temu.

vide nieco wyzej

> W tej chwili dodam jeszcze : również na temat bezczelności twojej.

rotfl

--
pozdro
ape

63. Data: 2005-10-09 08:36:47

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..a co tam po tej lacinie ci napisali?
> nadal grupa nie otrzymala odpowiedzi
I nie otrzyma, bo to nie na temat.

> to bylo wczoraj, wiec nie wciskaj wszystkim kitu
Ty myślisz, że jak napiszesz: "wyskocz pszez okno" to ja wyskoczę ?
Nie jestem twoim pahołkiem.
NIe hce mi się gżebać w tej dokumentacji medycznej:
i mam do tego prawo, i jest to rozsądne.

Po co ci to ?
Pszecież i tak tylko potrafisz drwić i wyśmiewać.
A jeśli hodzi o muj wyrostek, to lekaże mieli już dużo możliwości do
zainteresowania się, i nie spisali się, więc po co ci to ?
Hcesz mnie leczyć pszez internet ? Na odległość ?
To właśnie jest kolejny dowud na twoje totalne lekceważenie:
pcjentuw, wiedzy medycznej, mnie...

> skoro sama ujelas to w watku - to jest!
NIe. Jeśli ktoś będzie pytał, co zrobić z dzieckiem ,
które spadło ze stołu, i rozbiło głowę,
to stuł jest nie na temat.

> ...po jakiego diabla zawracasz innym glowe
> swoimi paranoidalnymi problemami?
> zgadza sie, a teraz i takze na temat lekcewazenia grupy przez ciebie
Jeśli w większości identyfikują się z słuzbą zdrowia,
To na nic więcej nie zasługują.

64. Data: 2005-10-09 08:41:30

Temat: Re: Wystrzelać całą służbę zdroowia:prywatną i państwową.
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciągle mi za skórę załażą" <o...@a...pl>
napisał w wiadomości news:5df0.00000152.43467d66@newsgate.onet.pl...
> Jako noworodka zarazili mnie gronkowcem w szpitalu,

tak, tak... potem pod gorke mialas do szkoly, traktor przejechal ci
tornister, zmarla pani od polskiego itp

> w póżniejszym dzieciństwie 2 razy wykraiwali mi jeden wyrostek
robaczkowy,

eeeeee tam. przeciez nawet nie wiesz co ci po tej lacinie napisali

> 2 tyg temu w sobotę <cut> Pojechałam na pogotowie z tą
gorączką -sobota po południu-,
> a tam facet mnie zbył i zlekceważył, powiedział <cut>,
> Znalazłam , <cut> lekarza- pediatrę, <cut>

bla bla bla...
tu piszesz, ze bylas u pediatry, a dalej w tym samym watku piszesz, ze
wyrostek stracilac bardzo dawno temu.
...czas na zmiane pampersa, bo placzesz sie, dzidzia, w zeznaniach

--
pozdro
ape

65. Data: 2005-10-09 09:04:03

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.000001f6.4348d69f@newsgate.onet.pl...
> I nie otrzyma, bo to nie na temat.

nie otrzyma, bo wyssalas to sobie z palca

> NIe hce mi się gżebać w tej dokumentacji medycznej:
> i mam do tego prawo, i jest to rozsądne.

masz racje. nie warto grzebac w nieistniejacej dokumentacji

> Hcesz mnie leczyć pszez internet ? Na odległość ?

nie jestem psychiatra

> Jeśli w większości identyfikują się z słuzbą zdrowia,

zastanowilas sie nad tym co napisalas?
jest to grupa sci. medycyna.
sci swiadczy o tym, ze to grupa naukowa, a nie hiphopowa paplanina
takich ignorantow jak ty.
dziwisz sie, ze profesjonalisci medyczni identyfikuja sie ze sluzba
zdrowia?
... nic nowego, znajac twoje podejscie do swiata.

> To na nic więcej nie zasługują.

a to juz tylko swiadczy o twoim wyrobieniu oraz o kulturze.
nie dziw sie wiec, ze zaczynacz byc po malu traktowana podobnie
... z reszta nie tylko tu

--
pozdro
ape

66. Data: 2005-10-09 11:00:17

Od: MacAaron <f...@t...won-z-tym.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape:

> tfój

Tfuj!

MacAaron

67. Data: 2005-10-09 11:07:07

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MacAaron" napisał ...

> Tfuj!

Tee, wuj !

Mała Mi

68. Data: 2005-10-09 12:54:05

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie otrzyma, bo wyssalas to sobie z palca
NIe otrzyma bo to jest TAJEMNICA LEKARSKA.

> masz racje. nie warto grzebac w nieistniejacej dokumentacji
Prosiłam Cię już raz, w wątku o kocie, byś nie czytała moih postuw.
Więc ponownie proszę cię : NIE CZYTAJ MOIH POSTUW.

A jak już czytasz, to dlaczegonie odpowiadasz na pytanie:

PO CO CI TA DOKUMENTACJA?

I PONOWNIE KONSEKWENTNIE PROSZĘ:

NIE CZYTAJ MOIH POSTUW

69. Data: 2005-10-09 13:21:59

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.00000265.434912ed@newsgate.onet.pl...
> NIe otrzyma bo to jest TAJEMNICA LEKARSKA.

ooooooooo, czyzbys byla lekarzem, ze obowiazuje cie tajemnica lekarska?
nadal twierdze, ze drugi wyrosek byl jedynie wytworem twojej chorej
wyobrazni.

> Prosiłam Cię już raz, w wątku o kocie, byś nie czytała moih postuw.
> Więc ponownie proszę cię : NIE CZYTAJ MOIH POSTUW.

ty masz prawo nie pogrzebac gdzies tam sobie, a ja mam prawo do
czytania czego chce.

> A jak już czytasz, to dlaczegonie odpowiadasz na pytanie:

zwykle odpowiadam rzetelnie na zadane pytania, lecz to nie moja wina, ze
czasami odpowiedz przekracza mozliwosci percepcji pytka.
moja dobra rada: spusc powietrze i pytaj normalnie, a bedziesz mogla sie
spodziewac prostej odpowiedzi :-)

> PO CO CI TA DOKUMENTACJA?

bo mam prawo nie wierzyc zklosliwym trollom na slowo

> I PONOWNIE KONSEKWENTNIE PROSZĘ:
>
> NIE CZYTAJ MOIH POSTUW

odpowiem ci twoimi wlasnymi slowami:
"Ty myślisz, że jak napiszesz: "wyskocz pszez okno" to ja wyskoczę ?
Nie jestem twoim pahołkiem."
a niezaleznie od tego, nie mam najmniejszego zamiaru spelniania
zachcianek rozkapryszonych i niedouczinych panienek.
czy to jest calkiem jasne dla ciebie czy mam specjalnie dla jasnie panny
stokrotki napisac braillem i pokolorowac? ;)

--
pozdro
ape

70. Data: 2005-10-09 13:24:52