Wysyp podgrzybków...

1. Data: 2009-09-23 18:25:34

Temat: Wysyp podgrzybków...
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

...i pytanie: czy rozkładanie starych kapeluszy pod drzewami w ogrodzie
przyniesie za rok efekty w postaci grzybów? Czy lepiej przenieść trochę
grzybni? Czy w ogóle sobie darować i zbierać za płotem?
--
Basia

2. Data: 2009-09-23 18:33:52

Temat: Re: Wysyp podgrzybków...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bbjk" <b...@q...pl> wrote in message
> [...]
> przyniesie za rok efekty w postaci grzybów? Czy lepiej przenieść trochę
> grzybni? Czy w ogóle sobie darować i zbierać za płotem?

Zarodniki lepsze. Tylko czy masz w ogródku symbionty do mikoryzy?

3. Data: 2009-09-24 06:12:16

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Sep 2009, Bbjk wrote:

> [...]
> przyniesie za rok efekty w postaci grzybów? Czy lepiej przenieść trochę
> grzybni? Czy w ogóle sobie darować i zbierać za płotem?

Myślę, że nie musi.
Jeśli chcesz mieć grzyby to rozłóz 15 cm rocznego kompostu i na to 15 cm
liści lub zmielonych igieł sosnowych. Na to wszystko kapelusze i za jakiś
czas powinien być efekt.

D.P.

4. Data: 2009-09-24 06:14:42

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@d...abc.com.pl pisze:

> Myślę, że nie musi.
> Jeśli chcesz mieć grzyby to rozłóz 15 cm rocznego kompostu i na to 15 cm
> liści lub zmielonych igieł sosnowych. Na to wszystko kapelusze i za
> jakiś czas powinien być efekt.

Ok, dzięki serdeczne, tak zrobię :)
--
B.

5. Data: 2009-09-24 12:38:19

Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@d...abc.com.pl pisze:

> [...]
> Jeśli chcesz mieć grzyby to rozłóz 15 cm rocznego kompostu i na to 15 cm
> liści lub zmielonych igieł sosnowych. Na to wszystko kapelusze i za

Witam
jeśli o grzybach to mam pytanie czy ma ktoś doświadczenia z
grzybnią w płynie którą można dostać na allegro ???
ktoś stosował jakie efekty ????

pozdrawiam

Mayky

6. Data: 2009-09-24 12:43:37

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAYKY pisze:

> jeśli o grzybach to mam pytanie czy ma ktoś doświadczenia z
> grzybnią w płynie którą można dostać na allegro ???
> ktoś stosował jakie efekty ????

Ja naiwna stosowałam, rok temu z okładem.
Efektów 0. (Ale pisali, że po 2 latach mają być...)
Nie wiem po co, bo w lesie za płotem grzyby same rosną.
--
B.

7. Data: 2009-09-24 12:56:23

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Sep 2009, Bbjk wrote:

> [...]
> Efektów 0. (Ale pisali, że po 2 latach mają być...)
> Nie wiem po co, bo w lesie za płotem grzyby same rosną.

Wysypałem glebę piętnastocentymetrową warstwą zrębek z gałęzi. Grzyby
pojawiły się po około pół roku. Nie próbowałem ich jeść.

D.P.

8. Data: 2009-09-24 19:03:05

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie?
SJS

9. Data: 2009-09-24 23:03:11

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk wrote:
> ...i pytanie: czy rozkładanie starych kapeluszy pod drzewami w
> ogrodzie przyniesie za rok efekty w postaci grzybów?

pod gruszką lub sliwą to raczej nie...

moon

10. Data: 2009-09-25 05:48:36

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon pisze:

> pod gruszką lub sliwą to raczej nie...

W Wielkopolsce. W "ogrodzie" mamy też sosny, dęby, świerki, brzozy itp.
--
B.

Nie ma grzybów.
Co to za roślina?
[trochę OT ?] domek gospodarczy / narzędziowy / ogrodowy
Tuja Sunkist
odrost szczepionej jablonki