Re: Wyszło/odzi szydło?

Data: 2022-01-15 21:26:07
Temat: Re: Wyszło/odzi szydło?
Od: XL <i...@g...pl>

trybun <M...@j...cb> wrote:

> A wszystko oparte na psychice ludzkiej. Nawet najbardziej
> antyszczepionkowy rząd nie waży się wyłamać z tak wyznaczanego przez
> siły "X" trendu i nie mam tu na uwadze "środków przymusu
> bezpośredniego".  Pytanie kim jest ten (ci) "X", i jaka jest rola w tym
> rzecznika tej afery zwanej Covid jakim jest mr W. Gates?

Gates to wg mnie płotka. Przyszło mi to do głowy w momencie, gdy nagle
publicznie, w mediach, po kilku dniach od pewnej znaczącej wypowiedzi,
,,przeprosił za swoją pomyłkę". A ta znacząca ,,pomyłkowa" wypowiedź brzmiała
+|- tak, że ,,pandemia w 2022 wygaśnie, wirus pozostanie tylko endemicznie,
a przypominać sobie o nim będziemy już tylko podczas corocznych szczepień."
Po kilku dniach ukazały się jego zdawkowe ,,przeprosiny"
za ,,pomyłkę w diagnozie"?
No i sobie tak wtedy pomyślałam - ,,oj, Bill, ktoś ci chyba przypomniał, że
pomimo licznych bogactw masz tylko jedno życie jak każdy".

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."