Wytwornie lekow i firmy zagraniczne

1. Data: 2003-02-24 17:20:35

Temat: Wytwornie lekow i firmy zagraniczne
Od: "Wojtek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Moze ktos wie gdzie i kiedy duze, zagraniczne firmy farmaceutyczne beda
otwieraly w naszym kraju wytwornie lekow i osrodki badawcze?
Obawiam sie, ze moze byc to niestety pytanie retoryczne...

Wojtek

2. Data: 2003-02-27 09:49:35

Temat: Re: Wytwornie lekow i firmy zagraniczne
Od: "Ola K" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Iinwestycja wybudowania nowego zakladu produkcyjnego to kosmiczne
pieniadze - zwlaszcza jesli chodzi o przemysl farmaceutyczny. Nie sadze zeby
jakas nawet najwieksza firma zamierzala budowac cos u nas w ciagu paru
najblizszych lat. Generalnie firmy raczej bazuja na tym co juz stoi, albo
wykupuja inne zaklady. Rozejrzyj sie wsrod polskich dawnych "Polf" wiekszosc
sprywatyzowana i wykupiona prze zagraniczne koncerny.
Albo pozostaje Ci Polski Instytut Farmaceutyczny w W-ie, chociaz tego akurat
nie polecam. Sama pracuje w duzej firmie farm. i chwale sobie.

pozdr
ola

3. Data: 2003-04-06 10:15:34

Od: Paweł Madej <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b3kmvo$ojq$1@atlantis.news.tpi.pl>,
a...@p...com says...
> Sama pracuje w duzej firmie farm. i chwale sobie.

A czy Twoja firma farm. organizuje moze praktyki wakacyjne??? Jesli tak
bylbym bardzo wdzieczny za jakies namiary do osoby tym sie zajmujacej

Z gory dzieki

--
Pozdrowionka
Pawel Madej

4. Data: 2003-04-07 14:47:29

Od: "Ola K" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

z tego co wiem to niestety raczej nie ma takiego zwyczaju

pozdr
ola

www.polpharma.com.pl

5. Data: 2003-04-07 22:33:48

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola K <a...@p...com> napisał(a):

> Użytkownik "Paweł Madej" <p...@g...pl> napisał w wiadomoœci

> z tego co wiem to niestety raczej nie ma takiego zwyczaju

No nie ma zwyczaju, bo ta firma raczej kase wrzuca w duze regaty morskie :)

Corcoran

6. Data: 2003-04-08 12:52:31

Od: "Ola K" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

?? a co to ma do rzeczy?

a poza tym kiedy to bylo,
pozdr
ola

http://www.gazeta.pl/usenet/

7. Data: 2003-04-08 13:31:32

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a poza tym kiedy to bylo,
> pozdr
> ola

Zgaduje ze chodzi o polpharme - a wiec w celu odbycia praktyki w tej firmie,
nalezy zlozyc podanie do kierownika wydzialu, w ktorym ma byc odbywana
praktyka. Praktyki sa bezplatne. Z czego sie orientuje to na praktyki
przyjowani sa zwlaszcza studenci kierunkow chemicznych, mechanicznych i
ksiegowosci.
To jest informacja uzyskana z dodatku do aktualnego Newsweeka - tam tez
znajdziesz namiary na inne firmy, w tym farmaceutyczne organizujace praktyki
dla studentow.......
Nikoosia

8. Data: 2003-04-08 17:39:55

Od: PMadej <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b6uit5$nmd$1@atlantis.news.tpi.pl>, n...@p...fm
says...

> [...]
> znajdziesz namiary na inne firmy, w tym farmaceutyczne organizujace praktyki

Dzieki serdeczne ... wlasnie przeczytalem juz tego newsweeka ;) ...
jestem na farmacji a tam nawet przy firmach farmaceutycznych nie pisze
ze chca farmaceutow.

--
Pozdrowionka
Pawel Madej

9. Data: 2003-04-08 20:46:49

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola K <a...@p...com> napisał(a):

> ?? a co to ma do rzeczy?
>
> a poza tym kiedy to bylo,

A calkiem niedawno... zaledwie 3 lata temu, Olu :)

Corcoran

tauryna
tauryna
RE: POSTINOR Kilka pilnych i waznych pytan!
erytromycyna interakcje...
naprawa mózgu i organizmu po drugach