Wzdrygiwane sie przy zasypianiu

1. Data: 2006-03-09 00:24:50

Temat: Wzdrygiwane sie przy zasypianiu
Od: "Czarli" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Gdy zapadam juz w sen, nagle, gwaltownie wybudzam sie wzdrygajac przy tym cale
cialo jakbym sie czegos wystraszyl. Odkad siegam pamiecia to mialem takie
sytuacje ale bardzo rzadko (mozna powiedziec jeden przypadek raz na kilka
miesiecy). Ostatnio to jednak czesciej wystepuje i mam takie zrywy po 2 razy na
noc. Co to moze byc?

Bylem akurat wczoraj u neurologa wystukal mnie i wszystko w normie. Ale EEG mam
sobie dopiero zrobic.

Pozdrowienia,

2. Data: 2006-03-09 00:41:38

Temat: Re: Wzdrygiwane sie przy zasypianiu
Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarli wrote:
> [...]
> noc. Co to moze byc?
>
> Bylem akurat wczoraj u neurologa wystukal mnie i wszystko w normie. Ale EEG mam

Tez to mam.
Niektorzy moi znajomi tez.
Czytalem kiedys o tym w necie i z tego co sie dowiedzialem, to nic zlego.

--
Z pozdrowieniami, | h...@x...org.pl
Krzysztof Magosa 'hexio', | http://www.xnet.org.pl/

3. Data: 2006-03-09 02:07:04

Od: s...@j...cuni.cz szukaj wiadomości tego autora

A ja kiedys gdzies czytalam, ze to jest spowodowane tym, ze mozg jest
zmeczony i chce spac, a cialo jest pobudzone (np. jezeli cwiczyles
przed spaniem), czy cos takiego. Nie jestem medykiem, wiec tak po
swojemu pisze, ja tak to zrozumialam. I tez pisalo, ze to nic groznego.
Katarzyna

4. Data: 2006-03-09 06:25:55

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy zapadam juz w sen, nagle, gwaltownie wybudzam sie wzdrygajac przy tym
> cale
> cialo jakbym sie czegos wystraszyl.

To od przemeczenia, smieszne uczucie :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

5. Data: 2006-03-09 07:13:37

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarli" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bylem akurat wczoraj u neurologa wystukal mnie i wszystko w normie. Ale
EEG mam
> sobie dopiero zrobic.

Byłeś u neurologa i nie powiedział Ci, że nie ma w tym nic złego? Jest to
fizjologiczna reakcja przy zasypianiu.

K.

6. Data: 2006-03-09 09:29:44

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy zapadam juz w sen, nagle, gwaltownie wybudzam sie wzdrygajac

wg niektórych opinii jest to atawizm po praprzodkach, którzy budzili się
ze strachu, że spadną z gałęzi ;)

7. Data: 2006-03-09 11:31:50

Od: "Jepic" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sytuacje ale bardzo rzadko (mozna powiedziec jeden przypadek raz na kilka
> miesiecy). Ostatnio to jednak czesciej wystepuje i mam takie zrywy po 2

jak to milo nieraz przeczytac ze samemu jest sie normalnym ;)
do niedawna myslalem ze tylko ja to mam - nawet pytalem drugiej polowy, ale
brak zrozumienia
mnie zawsze jak juz sie "otrzasne" wydaje sie ze skakalem ze schodow -
zbiegajac po kilka stopni i przesadzilem - za duzo wzialem naraz....

nie lubie tych wstrzasow, wpradzie zdarzaja mi sie nie tak czesto jak tobie,
ale mogloby ich nie byc ...

Jepic

8. Data: 2006-03-09 12:40:45

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Czarli*, która zaskrzeczała:
> [...]
> noc. Co to moze byc?

> Bylem akurat wczoraj u neurologa wystukal mnie i wszystko w normie. Ale EEG mam

EEG nie zaszkodzi zrobić, ale u mnie nic nie wykazało, a to co masz
czasami to ja mam codziennie - a nawet częściej, bo przy każdym
zasypianiu. Przydaje się na uroczystościach oficjalnych, w kościele itp.
więc nie jest takie złe.

--
Saiko Kila - UIN 223788653

"Jednak Salomon z miłości złączył się z nimi, tak że miał siedemset
żon-księżniczek i trzysta żon drugorzędnych" (1 Krl 11,2)

9. Data: 2006-03-09 17:13:48

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarli wrote:
> [...]
> wystepuje i mam takie zrywy po 2 razy na noc. Co to moze byc?
>
> Bylem akurat wczoraj u neurologa wystukal mnie i wszystko w normie.

Tez tak mam, przy kazdym sazypianiu. Czasami mam uczucie jakbym spadla jak
kot na 4 lapy :) i o malo zawalu przy tym nie dostaje. Kiedys w pociagu
zasnelam i wzdrygnelam sie wyrzucajac rece i nogi w powietrze.
Wspoltowarzysze podrozy mieli niezly ubaw ze mnie.
A nie ma to jakiegos zwiazku z rozluznianiem sie miesni?

Zazula

10. Data: 2006-03-09 17:26:12

Od: M <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja pamiętam, można powiedzieć, miły indydent związany z opisywanym
zagadnieniem. Kiedyś nocowałem u cioci i w czasie snu nagle z całej siły
kopnąłem nogą w ścianę (chyba po raz pierwszy w życiu). Tak się złożyło,
że w tym miejscy wisiał obraz. Ciocia jak to zobaczyła to zemdlała bo
tym kopnięciem przedziurawiłem obraz dokładnie w tym miejscu gdzie był
namalowany Karol Wojtyła, a ciocia to dewotka (jakby była młodsza to
pewnie by chciała żeby on ją pokrywał). Ale po kilku minutach okazało
się że te nie było omdlenie. Wezwałem pogotowie ale w Polsce oni się nie
spieszą i przyjechali po 15 minutach, a to był zawał.

No cóż. Może to jakieś istoty pozaziemskie wszystko sprawiły, bo ciocia
zmarła tego dnia a mnie w spadku po niej dostało się mieszkanie
własnościowe w którym teraz mieszkam.

badanie moczu
gdzie wypozyczyc kule ortopedyczne
Do specjalistów onkologów...
Szukam dobrego hematologa
Problem z pamiecia i koncentracja, ogolne oslabienie