Wzór na frywolitkową serwetkę

1. Data: 2011-03-21 09:11:24

Temat: Wzór na frywolitkową serwetkę
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam do Was prośbę. Jestem początkująca w robótkach frywolitkowych.
Chciałabym zrobić synkowi do małego koszyczka na święta serwetkę
frywolitkową..ale nie mogę nigdzie znaleźć wzoru na jakąkolwiek. Czy któraś
z Pań lub Panów wysłałby mi jakiś wzór żebym zdążyła do Świąt zrobić??
Bardzo mi zależy a w gazetach z robótkami nie znalazłam. Może być nawet
większa....bo przecież nie muszę robić do końca...zrobię do zadowalającej
mnie średnicy i przerwe robótkę:)
Z góry bardzo dziękuję i czekam na pomoc.
Pozdrawiam. Ewa

2. Data: 2011-03-21 18:03:20

Temat: Re: Wzór na frywolitkową serwetkę
Od: "Ula Głuszek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://malgosiak.fotosik.pl/albumy/100986.html pierwsze z brzegu

--
Pozdrawiam Ula

3. Data: 2011-03-22 07:14:08

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedź. Zanim do Was zwróciłam się o pomoc przeszukałam
internet i znalazłam 2 wzory..niestety za słaba jakość i nie da się go
odczytać.
Innych nie znalazłam. Jest mnóstwo serwetek robionych..prześliczne...ale
wzoru do nich nie ma. Niestety nie potrafie patrząc na serwetkę zgadnąć jak
się ją robi...dlatego nic mi ten link który wysłałaś nie pomógł bo są gotowe
serwetki bez rozpiski jak się robi.
Pozdrawiam. Ewa

4. Data: 2011-03-22 18:12:57

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.be-stitched.com/tattingpatterns.asp

5. Data: 2011-03-24 09:14:59

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję :)

-------------------

6. Data: 2011-04-09 07:44:30

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popatrz jeszcze tu:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=46241
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=46003
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=46002

> [...]
> mnie średnicy i przerwe robótkę:)
> Z góry bardzo dziękuję i czekam na pomoc.

Katowice spotkanie
Świąteczny Kiermasz Rękodzieła w Krakowie
hokej xxx
Fotki ze spotkania w Krakowie
druty