Wzory 1 kolor

1. Data: 2003-11-27 19:39:55

Temat: Wzory 1 kolor
Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mam manie i haftuje wzory tylko 1 kolorem. Szczerze mowiac nie moge
ich znalezc zbyt duzo. Dzis wpradlam na strone gdzie jest ich cala masa
niestety tylko do zamowienia. Moze ktoras z was posaiada ktorys z tych
wzorow:
http://www.oddsandinsonline.com/test/Shadowstitch/Sh
adowstitch.htm
Jest to tylko 1 z wielu stron w trej galerii, aby obejrzec pozostale na dole
sa przyciski previous i next page
Z gory dzieki.
Ania z Sosnowca

1. Data: 2003-11-28 10:47:56

Temat: Re: Wzory 1 kolor
Od: "Tes" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> [...]
> nie moge ich znalezc zbyt duzo. Dzis wpradlam na strone gdzie jest
> ich cala masa niestety tylko do zamowienia. Moze ktoras z was

Niestety nie posiadam takich wzorów, ale mślę, że łatwo takie wzory zrobić
na programie do haftu krzyżykowego.
Zapisujesz obrazek który Cię interesuje i potem wprowadzasz do programu i
przerabiasz na krzyżyki. A program jest na stronie
http://www.haft.krzyzykowy.prv.pl/

Pozdrawiam
tes (Gdańsk)

1. Data: 2003-11-28 10:57:47

Od: "Tes" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdziłam jak wychodzi schemat i jest OK.

tes

1. Data: 2003-11-28 13:16:31

Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
adowstitch.htm
> Jest to tylko 1 z wielu stron w trej galerii, aby obejrzec pozostale na dole

Próbowałam przesłać Ci kilka wzorów, ale dostałam zwrot z informacją: "user
unknown". Może na jakiś inny adres? Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2003-11-28 16:37:27

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do haftowania jednym kolorem świetnie nadają się wzory na filet. W miejscach
pełnych kratek haftuje się krzyżyk.
Mirella

1. Data: 2003-11-29 08:42:47

Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rade Działa :)

1. Data: 2003-11-29 10:59:15

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy może któas z was przerobiła wzór tego carnego, siedzącego kota? jesli tak
to bym BARDZO prosiła, miau, miau...
annaweronika

1. Data: 2003-11-29 12:26:16

Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego akurat nie ale jesli chcesz to mam 2 wzory kotow - sa to pyszczki :)

[druty] Cieple papucki;)
[xxx] Może ktoś ma?
[szydełko i inne] meilaodiy
www.meilaodiy.com