Wzory bez dodatków

1. Data: 2002-01-04 23:43:35

Temat: Wzory bez dodatków
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukajcie a znajdziecie. Wzory pani Ellen Maurer-Stroch (tej od
dzieci-zwierzątek) można kupić tu: http://www.pcsecure.co.uk/uk2shop-5.htm

Można również dostać ciężkiej nerwicy oglądając te obrazki - to jest to,
co w krzyżykach najlepsze. Bez konturów (czy to krzyżykiem czy ściegiem
za igłą), prawie bez ignorowanych przeze mnie 'składanek'...

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2002-01-05 22:42:40

Temat: Re: Wzory bez dodatków
Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 05 Jan 2002 00:43:35 +0100, Jo'Asia <J...@r...art.pl>
wrote:

> [...]
>co w krzyżykach najlepsze. Bez konturów (czy to krzyżykiem czy ściegiem
>za igłą), prawie bez ignorowanych przeze mnie 'składanek'...
Joasiu a co to sa te ignorowane "skladanki"???
Zerknelam tam w dzikim pospiechu (modem) i wynika mi ze mozna sobie
sciagnac powiekszone zdjecie robotki (niech zyje pc-stitch) ale wzor
to mozna tylko sobie kupic i ktos bez pc-stitcha bylby w kropce.

pozdrawiam Hania

1. Data: 2002-01-06 12:16:10

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Deirdre wystukała w wiadomości <+3A3PG9vl=NWETvRP5us+0Zo1JHz@4ax.com>:

> On Sat, 05 Jan 2002 00:43:35 +0100, Jo'Asia <J...@r...art.pl>
> wrote:

> Joasiu a co to sa te ignorowane "skladanki"???

Po angielsku to się chyba "sampler" nazywa. Taka makatka z kilkunastoma
małymi obrazkami. Albo alfabet wyszyty literka po literce. Albo jakaś
mądra sentencja. Bez sensu.

> Zerknelam tam w dzikim pospiechu (modem) i wynika mi ze mozna sobie
> sciagnac powiekszone zdjecie robotki (niech zyje pc-stitch)

PCS też na wiele sie nie przyda, to są zdjęcia gotowych robótek a nie
obrazków, z których były robione. I albo mają za małą rozdzielczość albo
za dużą.

> ale wzor
> to mozna tylko sobie kupic i ktos bez pc-stitcha bylby w kropce.

No bo to jest dla tych, co narzekały że nie idzie kupić wzorów luzem,
tylko same zestawy i zestawy :)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=
~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~
Ja poniosę wszystkie bagaże, a ty tylko mnie (Kiwaczek)

1. Data: 2002-01-06 12:50:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Po angielsku to si? chyba "sampler" nazywa. Taka makatka z kilkunastoma
>ma?ymi obrazkami. Albo alfabet wyszyty literka po literce. Albo jaka?
>m?dra sentencja. Bez sensu.

sampler to jak nazwa wskazuje - "probka", czyli beda rozne probki
wzorkow, obrazkow etc, jako probny obrazek, potem zaczeto
planowac takie "probniki" - w patchworku jest to np kolderka,
ktora sie sklada z ilus tam blokow tej samej wielkosci, ale kazdy
ma inny wzor. sentencja niekoniecznie musi byc ;)

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-06 13:05:06

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No bo to jest dla tych, co narzekały że nie idzie kupić wzorów luzem,
> tylko same zestawy i zestawy :)

Iiii tam, zaraz narzekaly :)) Grzecznie pytaly:))
Jednak IMHO wzory w zestawach duzo ladniejsze.

Elzbieta

Uzupelnilam..
Hehe Swieta Wielkanocne.
skarpeta?????
Ile kupic welny na sweterek dla dziecka?
szukam wzorów pejzaży!