Wzory krzyzykowe

1. Data: 2002-01-07 10:10:59

Temat: Wzory krzyzykowe
Od: "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Pasjonatki :)

Jestem tu "nowa". Ale mam spory zapas wzorow. Tak sie zlozylo ze dostalam pe
lne pudlo bedac w Stanach od pani ktora ze wzgledu na chorobe nie mogla juz
haftowac... Glupio mi ze to lezy i nie korzystam z tego tak jak powinnam, al
e mam malutkie dziecko i prace licencjacka w toku... tak wiec jesli ktos szu
ka jakis konkretnych wzorow to postaram sie poszukac i zeskanowac... Mam cza
sopisma "Cross Stitch" oraz ksiazki: "Country Cross-stitch designs", "Americ
a's Best Cross-Stitch", "100 Cross-Stitch Gifts from Nature", "The Pleasures
Of Cross-Stitch". Jesli bedziecie zaintereowane to moge je umiescic na mojej
stronie (ale chyba to niezbyt legalne :((.
Pozdrawiam,
Marta

1. Data: 2002-01-07 11:17:15

Temat: Re: Wzory krzyzykowe
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mojej
> stronie (ale chyba to niezbyt legalne :((.

Ja jestem bardzo zainteresowana, trudno precyzyjnie o cos poprosic nie
znajac zawartosci pism. A co do legalnosci.... Ciezka sprawa, nie czerpiesz
z tego korzysci materialnych, w razie zcego pojdziemy razem i zahaftujemy
cale wiezienie
Elzbieta
Widzialam w internecie "Pana Tadeusza", trylogie Sienkiewicza i inne dobra
kultury narodowej - nie wiem, co sie dzieje z autorami publikacji w sieci
:))

1. Data: 2002-01-07 12:39:46

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kultury narodowej - nie wiem, co sie dzieje z autorami publikacji w sieci

Ja rowniez pieknie sie klaniam z proszalnym usmiechem na ustach :-o)))
Interesuja mnie glownie obrazki typu ogrodki, domki w ogrodkach pejzaze i
koty
Czy cos z tego jest w tych czasopismach?
Zdrowka dla dzieciecia i sukcesow na polu licencjackim
Grazyna

1. Data: 2002-01-07 12:58:31

Od: "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postaram sie jak najszybciej wystawic choc kilka na stronie, oczywiscie z uw
zglednieniem ogrodkow, domkow w ogrodkach pejzazy i
kotow widzialam ze sa takie wzory, mam nadzieje ze znajdziecie cos dla siebi
e. Wlasnie wybieram subiektywnie to co ladniejsze i moze dzis uda mi sie to
zeskanowac. Jak tylko to zrobie to podam adres.

Pozdrawiam,
Marta S.

1. Data: 2002-01-07 14:15:36

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1c0bp$m6b$...@n...tpi.pl...

> Widzialam w internecie "Pana Tadeusza", trylogie Sienkiewicza i inne dobra
> kultury narodowej - nie wiem, co sie dzieje z autorami publikacji w sieci
> :))

Sa legalne, autor dawno umarł i można umieszczać takie sonety Micka i inne.
Jest nawet strona Marka Adamca z UG z rózniastymi utworami ze wszystkich
epok. Gorzej z na przykład Miłoszem, bo może przyjechać i dać komuś wałkiem
po głowie za publikowanie jego dzieł, ale więkdszośc dawnych autorów jest
dostepna w internecie. Nie wiem jak sprawa wygląda z dziedziczeniem praw
autorskich przez najbliższą rodzinę, ale to już inna sprawa...
A wzory możesz chyba zamieścic w internecie. Widziałam kiedys przesmieszny
tekst na stronie udostępniającej różne programy komputerowe, ktos napisał,
że jesli wchodzisz na stronę i korzystasz z jej zasobów, stajesz się
automatycznie przyjacielem autora i co się z tym wiąże, możesz korzystać i
ściągac te wystawione przez niego programy ;-))
To jak, jesteśmy Twoimi przyjaciółmi czy nie??

Pozdrawiam
Wkn

1. Data: 2002-01-07 14:44:30

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak, jesteśmy Twoimi przyjaciółmi czy nie??

Jestescie :))) Jeszcze mniej skrupulow bede miala
Elzbieta

1. Data: 2002-01-07 14:58:25

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ściągac te wystawione przez niego programy ;-))
> To jak, jesteśmy Twoimi przyjaciółmi czy nie??

Jako brat lata, unizenie prosze o wszelkie wzory krzyzykowane zwiazane z
nadchodzacycmi swietami wielkanocnymi. Mniemam, iz nie tylko mnie zbierze na
tego typu tworczosc w najblizszym czasie.
Ponadto, jesli w tych hamerykanskich czasopismach znajdziesz cos zwiazanego
z St Patrick Day bede gleboko zobowiazana.
W tej chwili zerwanzowac moge sie obfitoscia zbiorow swiatecznych na Boze
Narodzenie, oraz mnostwem blizej nie sprecyzowanych kwiatow, ptaszkow, etc.

skrzacik

1. Data: 2002-01-07 14:59:37

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja poszukuje wzorow ptaszkow. ale nie takich bajkowych, ale jak
najbardziej naturalnych. w ogole to najbardziej bym sie ucieszyla z WROBLI,
np. dziobiacych ziarnka. jezeli masz wroble (lub ktoras z was) - to bede
szczerze zobowiazana.

SKRZACIK - posiadam "susanne" , gdzie wszystko o wielkanocy !!!!!

maja

1. Data: 2002-01-07 15:42:51

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szczerze zobowiazana.
> SKRZACIK - posiadam "susanne" , gdzie wszystko o wielkanocy !!!!!

Oooooooooch, Kochana!!!
Czy ja moge Cie prosic o jej podeslanie poczta jesli nie masz dostepu do
skanera.
Jesli pozwolisz to zeskanowane wzory umieszcze na stronie aby wszystkie
kolezanki z listy mogly z tego korzystac.

skrzacik wzniebowziety ze szczescia

1. Data: 2002-01-07 15:48:33

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

maja napisal(a):
[...]

Gdzieś mam gila siedzącego na gałązce (z jakiejś prehistorycznej Burdy).
Jak zmuszę małżonka do współpracy ze skanerem, to wyślę.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... Walk away if you want to

jestem poczatkujacy :)
Małe pytanko
crack do PCS (5.0.71) i pasmanteria w Bialymstoku
ptaszek Tweety
Szukam:uzywanej maszyny do szycia