Wzory obrusow na szydelko

1. Data: 2004-03-26 11:14:18

Temat: Wzory obrusow na szydelko
Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy moze wiecie gdzie moglbym znalezc wzory obrusow o wielkosci od 1m na
szydelko ? Czy mozecie mi polecic jakies stronki na ktorych sa gotowe wzory
na szydelko ?

Patryk

1. Data: 2004-03-26 20:00:21

Temat: Re: Wzory obrusow na szydelko
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze wiecie gdzie moglbym znalezc wzory obrusow o wielkosci od 1m na
> szydelko ? Czy mozecie mi polecic jakies stronki na ktorych sa gotowe
> [...]

jak tylko dostane spowrotem niektore moje gazetki to zescanuje wzorki i
przesle, mam kilka na serwety ponad metrowe. Prosze tylko przypomniec sie
mailem na priv we wtorek :)
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-03-30 08:04:07

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak tylko dostane spowrotem niektore moje gazetki to zescanuje wzorki i
> przesle, mam kilka na serwety ponad metrowe. Prosze tylko przypomniec sie
> mailem na priv we wtorek :)
> pozdrawiam

Niestety musze dzis oddac skaner na kilka dni, ale bede pamietac.
Niewiele jest tych wzorow, bo o duze obrusy trudno, ale niektore sa fajne :)
Juz robie liste osob, ktore maja na nie "chetke"
-pozdrawiam-
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]
Użytkownik "honorek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

1. Data: 2004-04-06 19:14:36

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorwalam sie na powrot do skanera i powolutku dzialam :)
dla chetnych, trzy duze obrusy (bedzie wiecej... po swietach ;) )
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=39319

Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

xxx - serca i serduszka!
[szydełko] - jak łączyć serwetkę z elementów
wydmuszki - czym wypełnić
nowa
Haft płaski - jak??