Wzory z 13.06

1. Data: 2002-06-19 07:50:58

Temat: Wzory z 13.06
Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06 do katalogu z ta dat aktos wrzucul duzo roznych obrazkow.
Jestem zainteresowana schematami do dwoch z nich (jak na razie :-)) ).
Mianowicie chodzi mi o te ktore sa zlozone jakby z trzech czesci, jedna jest
z motylami druga z wazkami.
Pytanie: czy mozna do tego dostac schematy?
Jesli tak to bardzo prosze.

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-06-19 09:02:19

Temat: Re: Wzory z 13.06
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> z motylami druga z wazkami.
> Pytanie: czy mozna do tego dostac schematy?

Mi się też te bardzo podobały zresztą inne również ale obawiam się że nie ma
do tego wzorów :((( aczkolwiek będę bardzo mile zaskoczona jesli się mylę.
Jak ktoę ma te wzory to ja też poroszę. Dziękuję

Magda (Białystok)

1. Data: 2002-06-19 20:55:02

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Magda (Białystok)
>
> Wzorki fajne,ale może są schematy szczególnie interesują mnie nr. 14144,158
15323,17237,16640,1020 .Bez tego ani rusz.Dzięki.
Ewa/Wrocław/

1. Data: 2002-06-19 20:55:03

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-20 05:50:50

Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Krzyżówki ))

Ja sie też dołączam do prośby, te wzorki są cudne ))
Basia K

Serwerek - byc moze niedlugi koniec
Pomocy
sweterki szydełkowe