Wzory z Burgii

1. Data: 2003-05-26 17:41:54

Temat: Wzory z Burgii
Od: "Karolla" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Faktycznie, najprościej mówiąc są to paski łączone w trakcie robienia.
Z określeniem: technika burgijska spotkałam się w Małej Burdzie i w
Robótkach Ręcznych. Przepraszam jeśli kogoś wprowadziłam w błąd. Bardzo mi
się te wzory podobają, są nieskomplikowane i przyjemnie się je robi.
Niestety takie wzory rzadko wpadają mi w ręce, dlatego byłambym wdzięczna
za nie.

1. Data: 2003-05-26 21:19:20

Temat: Re: Wzory z Burgii
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
> [...]
> się te wzory podobają, są nieskomplikowane i przyjemnie się je robi.
> Niestety takie wzory rzadko wpadają mi w ręce, dlatego byłambym wdzięczna

Ja nie mam żadnego. Podesłałabyś jakiś w celach edukacyjnych?
Jandulka

1. Data: 2003-05-28 11:34:36

Od: "Sunnta" <joannared@wykasuj_to.poczta.onet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>się te wzory podobają, są nieskomplikowane i przyjemnie się je robi.
>Niestety takie wzory rzadko wpadają mi w ręce, dlatego byłambym wdzięczna

wzór serwetki brugijsjiej jest w "Robótkach recznych" nr czerwcowy
Pozdrawiam Joanna
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-30 06:58:31

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej,
no to się problem wyjaśnił. jesli chodzi o te brugijskie (flandryjskie)
koronki, to mam troche wzorkow. A raczej jest to pokaz techniki, jakmsie robi
rozne motywy i chyba tam jest pare wzorow na koronki. jesli komus bardzo zalezy
to moge przeslac, ale poczta tradycyjną z panem listonoszem itp. Niestety nie
mam skanera. Wiec jak ktos bardzo chce to dajcie znac na priva
pozdr
annaweronika

szukam kubusia z tygryskiem
Szukam schematu