Wzory znaków zodiaków

1. Data: 2003-02-05 09:33:36

Temat: Wzory znaków zodiaków
Od: "Bozena Holband" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubię haftowat obrazki ,haftem gobelinowym.Bardzo proszę jeżeli ktoś
ma wzory znaków zodiaków do haftowania to proszę o kontakt.Chciałam zrobić
obrazki dla całej rodziny dla każdego jego znak zodiaku.
Ja natomiast mam wzory z gazety Hafty Polskie,i Kram z robótkami,bardzo
chętnie się podziele wzorami. Bożena.

1. Data: 2003-02-05 10:19:47

Temat: Re: Wzory znaków zodiaków
Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzies mialam caly Zodiak Lanarte - kurka wodna, diabel ogonem nakryl. Ale
jak znajde to podesle
pzdr
yenn

1. Data: 2003-02-05 12:50:31

Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zodiak jest tu:
http://stich.passiflora.ru/zodiak.htm
Mi niestety dzisiaj nic z tamtat nie chce sie sciagac, ale moze to tylko u
mnie :-(
Sprobuj moze sie uda :-)

Pozdrowienia
Ajka (Kraków)
GG:4329119

1. Data: 2003-02-05 13:07:19

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

No niestety nie znalalazlam, moze byc ze poszly w eter przy klopotach z
komputerem jakie mialam niedawno. Z tego co pamietam z grupy, Pusia miala
caly zodiak Lanarte, wiec sie ladnie :))))))) usmiecham
Pozdrawiam
yenn

1. Data: 2003-02-05 18:23:47

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co pamietam z grupy, Pusia miala
> caly zodiak Lanarte, wiec sie ladnie :))))))) usmiecham
> Pozdrawiam
> yenn

Mam ,mam ,z rosyjskich stronek strasznie wolno sie sciaga wiec jak ktos
chce(na przyklad ze wzgledu na modem) to moge podeslac,zgloszenia na priv
:)))

Pusia
p...@p...onet.pl

1. Data: 2003-02-05 22:07:38

Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

In news:b1qlq8$qgv$1@atlantis.news.tpi.pl,
Bozena Holband <h...@t...pl> typed:
> Bardzo proszę
> jeżeli ktoś ma wzory znaków zodiaków do haftowania to proszę o
> kontakt.Chciałam zrobić obrazki dla całej rodziny dla każdego jego
> znak zodiaku.
[ciach]
http://www.maurer-stroh.com/freebies/zodiac.htm
Jak klikniesz na linki to otworzy Ci sie kazdy znak oddzielnie (jako
oddzielny wzor)
Pozdrawiam
Ewa
--