Wzruszenie...

1. Data: 2009-07-13 00:58:28

Temat: Wzruszenie...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...w kinie, w teatrze, na stadionie - płacz nad Majkelem, łzy nad bezdomnym
pieskiem czy kotkiem lub padłym z głodu koniem.
A za ścianą samotny staruszek-sąsiad, co boi się schodzić po schodach, ale
nie śmie poprosić o przyniesienie mleka ze sklepu. Zawsze żona chodziła, a
on nawet nie wie, czym się różni jedna marka od drugiej... Córka wpadnie
raz w tygodniu, to załatwi sprawunki.

Odległość czyni cuda: im bliżej, tym chłodniej nam do ludzi?
Odlegość czyni cuda: im dalej, tym bardziej anonimowo i mniej
zobowiązująco, no i wtedy to już do woli można się wzruszać... a sprawy
palące sumienie niech załatwią ci, co akurat są bliżej tygla... Tylko co,
jeśli oni też im bliżej, tym chłodniej...

2. Data: 2009-07-13 03:40:19

Temat: Re: Wzruszenie...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wzburzenie nad reklamą z użytą wirtualną sytuacją, bo przecież tak mogło
być...

3. Data: 2009-07-13 07:17:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Że zacytuję "kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem", MK

4. Data: 2009-07-13 09:05:35

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

zastanawialo mnie to juz wczesniej. MZ - coraz bardziej zyjemy w wirtualnej
rzeczywistosci medialnej
(filmy, reklamy, nagonki, histeria newsow itd) niz w realnym zyciu.

-----
Przyklad? Ostatnia dyskusja tu na grupie nad szczepionka HPV.

Z jednej strony "barykady" osoby ktore przekonuja ze szczepionka
jest niezbedna i konieczna... i zadna z tych osob nie jest zaszczepiona
(kobiety),
lub tez partnerki tych co mowili o zbawiennej szczepionce - tez nie sa
zaszczepione! :)

Tu w wirtualu mozemy sie tluc o sprzeczne idee,
a w realu wyglada to zupelnie inaczej :) Dwie rzeczywistosci.
Nie byloby tak zle gdyby ta medialna rzeczywistosc nie zaczynala zastepowac
real.

Pozdr,
Duch

5. Data: 2009-07-13 09:06:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> ...w kinie, w teatrze, na stadionie - płacz nad Majkelem, łzy
> nad bezdomnym pieskiem czy kotkiem lub padłym z głodu koniem.

Gonisz w piętkę. Już o tym pisałaś. Brakuje klakierów?

--
Pozdrawiam - Aicha (nie płakałam po majkelu)

6. Data: 2009-07-13 09:08:36

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

jednym ze sposobow zeby ograniczyc wirtualna medialna rzeczywistosc,
na rzecz prawdziwego zycia jest ograniczenie telewizji, reklam, newsow, gier
komputerowych
na rzecz jakiejs pasji, realnego zycia.

Problem w tym ze medialna rzeczywitosc wydaje sie bardziej atrakcyjna,
ktos moze zapytac, po co na sile przechodzic do reala?
Konkretnie: ktos kto gra duzo w gry komputerowe, po co ma wychodzic na
rower?

To kolejne zagadnienie.

Pozdr,
Duch

7. Data: 2009-07-13 09:47:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Gonisz w piętkę. Już o tym pisałaś. Brakuje klakierów?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (nie płakałam po majkelu)

Czemuż ach czemuż?

Qra

8. Data: 2009-07-13 11:04:45

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> palące sumienie niech załatwią ci, co akurat są bliżej tygla... Tylko co,
> jeśli oni też im bliżej, tym chłodniej...

Cywilizacja "zachodu".. Czyli współczucie komuś na odległość, a
zapominanie o najbliższych.... Znajomy niedawno wyszedł z szpitala, był
świadkiem zdarzenia jak nikt nie odbierał staruszki po zakończonym
leczeniu. Przez 3 dni nikt się po nią nie zgłosił, a ma dzieci, jak
również i dorosłe wnuki..
Co ta babinka musiała przeżywać gdy przypominała sobie czasy kiedy
wychowywała tych swoich zwyrodnialców.. Dokąd ten świat zmierza?

9. Data: 2009-07-13 21:47:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jul 2009 09:17:43 +0200, Vilar napisał(a):

> Że zacytuję "kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem", MK

Ależ oczywiście. Jednakże chyba wolno samego siebie głośno o coś pytać?
:-)

10. Data: 2009-07-13 21:51:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jul 2009 11:05:35 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> a w realu wyglada to zupelnie inaczej :) Dwie rzeczywistosci.
> Nie byloby tak zle gdyby ta medialna rzeczywistosc nie zaczynala zastepowac

Własnie, chodzi o to, dlaczego tak jest?

Re: CREDO
CREDO
Z innych grup
widzieliście ten oskarowy film?