Wzruszenie...

11. Data: 2009-07-13 21:56:08

Temat: Re: Wzruszenie...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jul 2009 11:47:11 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Czemuż ach czemuż?
>
> Qra

Bo płakała po kocie.

12. Data: 2009-07-13 22:00:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:04:45 +0200, jadrys napisał(a):

> Cywilizacja "zachodu".. Czyli współczucie komuś na odległość,

No wasnie, dlaczego na odległość?
Ponieważ takie współczucie nic nie kosztuje i nie ma się poczucia, że
należy coś ZROBIĆ.

> Co ta babinka musiała przeżywać gdy przypominała sobie czasy kiedy
> wychowywała tych swoich zwyrodnialców.. Dokąd ten świat zmierza?

Jak to dokąd. Cywilizacja ludzka to tylko chwila w historii wszechświata.
Pojawia się, to i zginie. I wcale nie musi się to stać w drodze
kataklizmu...

13. Data: 2009-07-14 05:54:37

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jak to dokąd. Cywilizacja ludzka to tylko chwila w historii wszechświata.
> Pojawia się, to i zginie. I wcale nie musi się to stać w drodze
> kataklizmu...

Jednak zanim zginie przydałoby się jakieś prawo które nakazuje ochronę i
opiekę ludzi starszych przez własne dzieci.. Gdy zwyrodnialcy
zapominają o swoich rodzicielach to niech ponoszą chociaż tego
konsekwencje.

14. Data: 2009-07-14 06:49:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Jednak zanim zginie przydałoby się jakieś prawo które nakazuje ochronę i
> opiekę ludzi starszych przez własne dzieci..

Starzeje się waść, co?

Qra

15. Data: 2009-07-14 07:00:08

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Starzeje się waść, co?
>
> Qra

Pewnie że się starzeję, ale czuję się jeszcze młodo. Nie potrafię jednak
zrozumieć stosunku niektórych dzieci do rodziców.

16. Data: 2009-07-14 07:36:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Bo płakała po kocie.

Nie, po szczurze. Kotem posłużyłam się, żeby wyrzucić męża z
mieszkania :PPP

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2009-07-14 07:36:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ oczywiście. Jednakże chyba wolno samego siebie głośno o coś pytać?
> :-)

Ależ oczywiście. :-)
MK

18. Data: 2009-07-14 07:38:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Nie, po szczurze. Kotem posłużyłam się, żeby wyrzucić męża
> z mieszkania :PPP

Dodajmy, kotem męża. A potem już tylko ex-męża. Z mojego mieszkania.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-07-14 07:41:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ oczywiście. Jednakże chyba wolno samego siebie głośno o
> coś pytać? :-)

Potrzebując przy tym milionowej "audience"? :>

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2009-07-14 07:55:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Pewnie że się starzeję, ale czuję się jeszcze młodo. Nie potrafię
> jednak zrozumieć stosunku niektórych dzieci do rodziców.

I chcesz sobie przepisem prawnym zagwarantować lojalność trzódki?

--
Pozdrawiam - Aicha

Re: CREDO
CREDO