Wzruszenie...

41. Data: 2009-07-14 13:44:50

Temat: Re: Wzruszenie...
Od: jadrys <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Na takie sprawy to nikt nie chodzi. No i podstawowe pytanie: kto takie
> sprawy zakłada?
> Rodzice? - rzadko... albo wcale. Zwlaszcza jesli nie całkiem byli w
> porz?dku wobec dzieci...

Nie ma jeszcze takich spraw.. Prawo w żaden sposób na dzień dzisiejszy nie
broni osób starszych przed znieczulicą potomków.. I moim zdaniem trzeba to
jak najszybciej zmienić. Może to ukróci takie praktyki jak ta z
nieodebraniem starej matki ze szpitala.. I to powinno być podobnie jak
sprawy gdy chodzi o małe dzieci, ścigane z urzędu..

42. Data: 2009-07-14 13:45:14

Od: jadrys <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> Czy mógłby? łaskawie nie wypełzać mi z k-fa?
> Je?li tak, to proszę.
>
> Z góry dziękuję.

Nie rób z siebie większego idioty niż jesteś w rzeczywistości. Bo możesz
sobie nie zdawać z tego sprawy, ale zapewniam Cię - jesteś imbecylem nie
małym.

43. Data: 2009-07-14 14:11:01

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> No tak. To, że zwierzak miał dokąd iść to biedny, a jak ja się dusiłam
> od kota we własnym mieszkaniu to ja nie biedna. I dlatego sąd zasądził
> mu eksmisję bez zbędnych dyskusji. Swoją drogą, bardzo pasujesz do
> tezy Ikselki z początka wątka :>

Dusiłaś się od kota??? To chyba musiał być tygrys.

Wcale nie pasuje - leży mi na sercu dobro _wszystkich_ ludzi.. takie
lewicowe skrzywienie..

44. Data: 2009-07-14 14:13:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Dusiłaś się od kota??? To chyba musiał być tygrys.

Zwykły, mały, szary dachowiec ma wystarczającą ilość alergenów, żeby
doprowadzić podatnego nawet do śmierci.

> Wcale nie pasuje - leży mi na sercu dobro _wszystkich_ ludzi..
> takie lewicowe skrzywienie..

Kot też człowiek?

--
Pozdrawiam - Aicha

45. Data: 2009-07-14 16:21:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetnie. ;)

A teraz sp*aj już tam gdzie twoje miejsce.

--
CB

"jadrys" <i...@y...com> napisał(-a)
w wiadomości news:h3i259$5oe$4@news.task.gda.pl:

46. Data: 2009-07-14 17:42:40

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Świetnie. ;)
>
> A teraz sp*aj już tam gdzie twoje miejsce.

Wiesz, pewnie przesadziłem z tą twoją głupotą.. Ty jesteś po prostu
żałosny.

47. Data: 2009-07-14 17:43:01

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Zwykły, mały, szary dachowiec ma wystarczającą ilość alergenów, żeby
> doprowadzić podatnego nawet do śmierci.

Aha, uczulenie.. A już pomyślałem że bestia się rzuciła na Ciebie z
pazurami..

> Kot też człowiek?

Oczywiście. Jak inaczej nazwać członka rodziny? ;-)

48. Data: 2009-07-14 18:14:48

Od: Jurij Atarov <a...@c...gov> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Jednak zanim zginie przydałoby się jakieś prawo które nakazuje ochronę i
> opiekę ludzi starszych przez własne dzieci.. Gdy zwyrodnialcy
> zapominają o swoich rodzicielach to niech ponoszą chociaż tego
> konsekwencje.

Wcześniej należałoby się zastanowić nad źródłem zwyrodnień. Być może
porzucenie jest sposobem wyrównania rachunków.

49. Data: 2009-07-14 18:27:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Oczywiście. Jak inaczej nazwać członka rodziny? ;-)

Racja, nie ma to jak druga rodzina na boku w mieszkaniu legalnej żony
:>

--
Pozdrawiam - Aicha

50. Data: 2009-07-14 19:12:51

Od: "Stalker" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote

> Kot też człowiek?

No zgodnie z lewicowym odchyleniem to na pewno :-)

Stalker

Re: CREDO
CREDO
Z innych grup